کد خبر 12283
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

محسنی بندری:

انتظار می رود در آستانه سال جدید دولت کنترل بیشتری بر قیمت ها داشته باشد

انتظار می رود در آستانه سال جدید دولت کنترل بیشتری بر قیمت ها داشته باشد

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت:انتظار ما این بود همچنان که کالاها با افزایش قیمت ارز، افزایش می یابند زمانی که قیمت ارز نیز کاهش می یابد، کالاهای اساسی هم با کاهش قیمت روبرو شوند و در آستانه سال جدید دولت کنترل بیشتری بر قیمت ها داشته باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، محمد علی محسنی بند پی در تشریح نشست روز گذشته(سه شنبه، 23 اسفند ماه) فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سه موضوع لزوم کنترل و نظارت بیشتر بر بازار و حوزه روابط بین الملل و مسمومیت های دانش آموزان در مدارس دردستور کار اعضای فراکسیون قرار داشت که در خصوص آن بحث وبرسی شد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در خصوص نظارت بر قیمت ها و کنترل بازار و  به دنبال اتفاقات اخیر کاهش محسوسی در قیمت ارز داشتیم اما انتظار ما این بود همچنان که کالاها با افزایش قیمت ارز، افزایش می یابند زمانی که قیمت ارز نیز کاهش می یابد، کالاهای اساسی هم با کاهش قیمت روبرو شوند که این موضوع مورد تأکید اعضای فراکسیون قرار گرفت. لذا از دولت درخواست شد که نظارت بیشتری روی آن اعمال شود و  با توجه به فرا رسیدن عید نوروز، و  نیاز بیشتر خانواده ها به اقلام اساسی انتظار می رود که دولت  توجه جدی تری  به این کنترل بازار داشته باشد.

وی افزود: ضمن تشکر از تلاش های دولت در برقراری ارتباط با کشورهای همسایه و منطقه به ویژه کشور عربستان، تأکید ما بر این است که این روابط به ویژه با کشورهای اسلامی و منطقه گسترش یابد و توسعه روابط را با سایر کشورها نیز ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به موضوع  مسمومیت دانش آموزان نیز گفت: ضمن تشکر از موضع گیری حکیمانه رهبر معظم انقلاب که مطالب مهمی را در این حوزه فرمودند در جلسه فراکسیون  گزارشی  از سوی نمایندگان کمیسیون های مختلف و همینطور فراکسیون مستقلین ولایی مورد بررسی قرار گرفت و گزارش های میدانی دریافت شد اما با توجه به حساسیت موضوع باید این مساله با مدیریت بیشتری به آن پرداخته شود و مردم منتظر نتایج آن هستند.

منبع:خانه ملت 

انتهای پیام 

کد خبر 12283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =