کد خبر 1376
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲

نوری قزلچه:

از تعاملات سازنده آژانس بین المللی انرژی اتمی استقبال می‌شود

از تعاملات سازنده آژانس بین المللی انرژی اتمی استقبال می‌شود

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به نشست این فراکسیون گفت: فراکسیون از تعاملات سازنده بین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و کشورمان استقبال کرده و آن را بستر مناسبی برای احقاق حقوق حقه ملت ایران و توسعه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای می‌داند.

به گزارش نمایندگان ما، غلامرضا نوری قزلچه سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست صبح امروز(یکشنبه، ۲۱ شهریورماه) فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره موضوعات داخلی مطرح شده در این فراکسیون، گفت: در این نشست درباره لزوم تسریع در تولید و واردات واکسن کرونا و انجام واکسیناسیون کامل جامعه در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی لازم تأکید شد.

وی بر همین اساس تصریح کرد: همچنین مطرح شد که روند افزایش قیمت ها نیاز به کنترل و نظارت بیشتری داشته و اقدامات کوتاه مدتی که وعده آنها از سوی دولت داده شده، مورد توجه و انتظار مردم است.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس افزود: در ادامه به برخی دستورکارهای مورد بررسی در صحن علنی اشاره شد و بر این اساس درباره موضوع طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار، ضمن تأکید بر عنوان آن به برخی ابهامات و اشکالات موجود در آن اشاره شد که در نهایت نظر ترجیحی اعضا بر این بود که این طرح به صورت دو شوری مطرح شده و اشکالات و ابهامات آن نیز اصلاح شود.

نوری قزلجه در ادامه به برخی موضوعات بین المللی مطرح شده در این جلسه اشاره و بیان کرد: فراکسیون از تعاملات سازنده بین آژانس بین المللی انرژی اتمی و کشورمان استقبال کرده و این امر را زمینه و بستر مناسبی برای احقاق حقوق حقه ملت ایران و توسعه فعالیت های صلح آمیز هسته ای و تعاملات و گفت و گوهای بین المللی می داند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ضمن تأکید مجدد بر حفظ هوشیاری و ابتکار عمل مسئولان ذیربط کشورمان در قضیه افغانستان، از دستگاه دیپلماسی خارجی می خواهیم حداکثر مساعی خویش را برای جلوگیری از شدت گرفتن جنگ، درگیری و خونریزی در پنجشیر افغانستان به کار گرفته و از تمامی ارتباطات و امکانات موجود برای برقراری گفتگو بین طرف های درگیر، صلح و آرامش در افغانستان و پایان دادن به رنج های این ملت استفاده کند.

انتهای پیام

کد خبر 1376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =