کد خبر 1042
۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

شهریاری:

مطالبه‌گری نمایندگان مجلس در ستاد ملی مقابله با کرونا

مطالبه‌گری نمایندگان مجلس در ستاد ملی مقابله با کرونا

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اتاق فکر و گروه مشورتی برای بحث و بررسی درباره کرونا دارد و تاکنون جلسات متعددی با اساتید دانشگاهی و صاحب‌نظران پزشکی درباره راهکارهای مقابله با کرونا برگزار کردیم. 

حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان‌ما، کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اتاق فکر و گروه مشورتی برای بحث و بررسی درباره کرونا دارد و تاکنون جلسات متعددی با اساتید دانشگاهی و صاحب‌نظران پزشکی درباره راهکارهای مقابله با کرونا برگزار کردیم. 

از سوی دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مردم ارتباط زیادی دارند و از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه‌هایی که به جهت بیماری کرونا برای آنان به وجود آمده است، هستند. 

بر این اساس اخیرا بنده به عنوان رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و همچنین ولی اسماعیلی به عنوان رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس عضو رسمی ستاد ملی مبارزه با کرونا شدیم. 

ما می‌توانیم مشکلات و گرفتاری‌هایی را که بیماری کرونا برای مردم ایجاد کرده است، در جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح کنیم و مطالبه‌گر باشیم. 

در واقع ما به دنبال آن هستیم که در ستاد ملی کرونا از دولت بخواهیم توجه جدی به رفع مشکلات مردم در زمینه کرونا داشته باشد و تسریع در واکسیناسیون عمومی و مبارزه جدی با کرونا را در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام

کد خبر 1042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =