کد خبر 10428
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

فلاحی در نطق میان دستور:

مجمع خودخوانده مدرسین نماینده حوزه های علمیه نیست/ اظهارنظر آنها همسوی رسانه های استکباری است

مجمع خودخوانده مدرسین نماینده حوزه های علمیه نیست/ اظهارنظر آنها همسوی رسانه های استکباری است

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه جامعه مدرسین نماینده اصلی و انقلابی حوزه بوده که مورد تأیید امام(ره) است نه مجمع محققین و مدرسین، گفت: اظهارنظر آنها فقهی نیست و با پایه‌های علمی ضعیف و صرفا سیاسی شکل گرفت.

 به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز(چهارشنبه، ۲۳ آذر ماه) و در نطق میان دستور خود ضمن تسلیت ایام فاطمیه و درود به روح پرفتوح شهدا به ویژه شهدای اخیر که به دست عمّال صهیونیستی و دنباله روهای آنها در کف خیابان ها ریخته شد، گفت: مجازات قاتلان و جانیان، آنها که زنده زنده مانند کومله و دموکرات جنایتکار، پوست بدن شهدای مظلوم را بریده و مانند حرامیان عاشورا بر روی سینه آنها بالا و پایین پریده و به چادر، مسجد، اموال عمومی و حقوق مردم رحم نکردند خواست مردم و حکم الهی است.

وی بر همین اساس تصریح کرد: امروز همگام با رسانه های صهیونیستی و ایران اینترنشنال و منافقین، عده ای در داخل مدافع حقوق این جانیان شده و ننگین تر از همه مجمعی خودخوانده به نام مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم که در دوران دوم خرداد در مقابل جامعه مستحکم علمی و انقلابی مدرسین حوزه علمیه و در مقابله با این جامعه علمی شکل گرفت.

نماینده مردم همدان در مجلس در ادامه با بیان اینکه جامعه مدرسین نماینده اصلی و انقلابی حوزه بوده که مورد تأیید امام(ره) است نه مجمع محققین که اظهارنظر آنها فقهی نیست در دوران گذشته فکاهی مجامع علمی و مذهبی شد، اظهار داشت: جمعی که از افراد با پایه های علمی ضعیف و صرفا سیاسی شکل گرفت. مردم عزیز بدانند آنها نماینده حوزه های علمیه نبوده و با کمال تأسف اظهارنظر آنها همسوی رسانه های استکباری است؛ کاش اگر خود را عالم دین می دانند، یک بار هم حامیان و قاتلان ده ها طلبه و روحانی مظلوم که فقیرترین و همراه ترین با مردم هستند را محکوم می کردید. شما نماینده و حامی مردم و حوزه نیستید و مردم عزیز گول شما شکست خوردگان سیاسی را نخواهند خورد.

فلاحی با اشاره به نگرانی متدینین از وضعیت هنجارشکنی در جامعه و فرصت طلبی عده ای در کشف حجاب، ترویج، تبلیغ و تشویق آن گفت: از بیرون دشمنان نظام و در داخل آشوب طلبان و داعشیان وحشی، زمینه سوءاستفاده آنها را فراهم کرده اند. مسئولان امر، حجاب نه تنها یک حکم الهی بلکه یک قانون در این کشور است که با خون بیش از ۲۰۰ هزار شهید به دست آمده لذا آنها موظف هستند در اجرای قانون در جامعه اهتمام ورزند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: این قانون اصناف، کسبه و اماکن عمومی را شامل می شود و هرگونه هنجارشکنی در جامعه محکوم و باید جلوی آن گرفته و به هنجارشکنان تفهیم شود که قانون شیوه اداره جوامع انسانی بوده و تفاوتی میان آنها نیست و دستگاه های قضایی باید بدون مماشات و طبق مقررات با اینگونه هنجارشکنی ها به خصوص از سوی مروجین و عاملان اصلی برخورد کند.

وی در ادامه خطاب به سران قوا گفت: فشار اقتصادی و قدرت پایین خرید مردم توان خرید اقشار کم درآمد و بی درآمد را پایین آورده و پذیرفته نیست که هر روز بازار متلاطم و قیمت دلار بی پشتوانه هر روز در حال بالا رفتن و از آن طرف تأثیرپذیری و به هم ریختگی بازار باشد.

فلاحی اضافه کرد: دولت موظف است بازار را تنظیم و کالاهای اساسی مردم را مدیریت کرده و کالابرگ الکترونیکی را در باره آن به کار گیرد و از افزایش قیمت در خدمات تا رفع مشکل مردم اعم از آب، برق، گاز و تلفن خودداری کند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: هرچند به هم ریختگی بازار داخلی قسمتی متأثر از بازار جهانی، جنگ های منطقه و بخشی از تحریم های ظالمانه است اما می توان با تکیه بر درون و استفاده از ظرفیت های داخلی و منطقه ای، مشکل را حل کرد البته بخش زیادی از مشکلات مالی کشور حاصل بی تدبیری و پیش خوری های دولت تدبیر و ناامیدی است که پرداخت بدهی های آنها همچنان ادامه دارد و با تلاش دولت فعلی بخش زیادی از آن تا کنون پرداخت شده است.

انتهای پیام

کد خبر 10428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =