کد خبر 10446
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

جدی:

وضعیت فروش نفت خوب است

وضعیت فروش نفت خوب است

‌‬نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وضعیت فروش نفت و تحقق درآمدهای نفتی خوب است و در این شرایط سازمان برنامه و بودجه باید در تخصیص بودجه بهتر عمل کند.

به گزارش نمایندگان ما، علی جدی ‌‬نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت فروش نفت کشورمان، اظهار داشت: فروش نفت کشور از مرز یک میلیون بشکه در روز گذشته و به حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه رسیده است.

وی در واکنش به گزارش اخیر مرکز پژوهش‌های مجلس مبنی بر اینکه تنها ۵۶ درصد درآمدهای نفتی محقق شده است، گفت: گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس مربوط به ۶ ماه نخست سال است که در آن مقطع، میزان فروش نفت کشور از امروز کمتر بود.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۹ ماه از سال گذشته و الان فروش نفت به یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در روز رسیده است. البته در ماه‌های گذشته میزان فروش نفت کمتر بود که گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس درباره آن مقطع است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحقق ۱۰۵ درصدی درآمدهای مالیاتی، گفت: بر این اساس، سازمان برنامه و بودجه باید در تخصیص بودجه بهتر عمل کند.

جدی تاکید کرد: در شرایطی که درآمدهای مالیاتی محقق شده و وضعیت فروش نفت هم خوب است، به هیچ وجه منطقی نیست که سازمان برنامه و بودجه در تخصیص بودجه به برخی از بخش‌ها و استان‌ها کم‌کاری کند و باید این وضعیت جبران شود.

انتهای پیام

کد خبر 10446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =