کد خبر 10478
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷

روح الامینی:

هیچ یک از مدافعان امنیت کشور در جریان مقابله با اغتشاشات دست به سلاح نبردند

هیچ یک از مدافعان امنیت کشور در جریان مقابله با اغتشاشات دست به سلاح نبردند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای مدافع امنیت کشور در جرایان اغتشاشات اخیر با سعه صدر امنیت مردم را در مقابل اغتشاش گران حفظ کردند.

به گزارش نمایندگان ما، عبدالحسین روح الامینی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روز شنبه در نشست هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی با موضوع تحلیل و بررسی مسائل روز در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان افزود:با هزینه های انسانی مدافعان نظام و انقلاب اسلامی، اغتشاشات کنترل شد، متاسفانه سه هزار بسیجی ما زخمی شدند و هیچ یک از مدافعان امنیت کشور در جریان مقابله با اغتشاشات دست به سلاح نبردند و این موضوع در هیچ جای دنیا سابقه ندارد.

رییس کمیسیون غذا و داروی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در آمریکا، انگلیس و آلمان کوچکترین تهدیدی علیه پلیس باشد حق استفاده از سلاح را دارند.

روح الامینی افزود: در اغتشاشات اخیر تلاش شد از ناحیه مدارس و دانشجویان و با تشدید کار توسط سلبریتی و استفاده از بعضی رسانه ها موضوع را به اصناف و بازار بکشانند که ناکام ماندند.

وی اظهار کرد: امروز کار جهاد تبیین سنگین تر شده چون در بین بعضی از اغتشاش گران فردی که رتبه ۷۶ کنکور بود و از او سوال شد چرا این کار را کردی، به صراحت گفته بود من باید سال ها کار کنم تا صاحب خانه شوم و این نشان از القائات مسموم دشمن به جوانان است.

وی گفت: تعداد زیادی با تعهد آزاد شدند، بسیاری از دستگیر شدگان هم سوابق نفاق و غیره از گذشته داشتند و هدف دشمن از شکل گیری اغتشاشات ایجاد نسل جدید معارض در کشور بود.

وی افزود: مقام معظم رهبری هم به لحاظ سلبی و هم ایجابی بین کسانی که معارض و اغتشاش گر بودند تقسیم بندی کردند و ما هم به عنوان مسئولان باید به دنبال رفع بسیاری از مشکلات به ویژه کمبود های معیشتی جامعه باشیم.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.
شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام

کد خبر 10478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =