کد خبر 10494
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

حیدری در گفتگو با نمایندگان ما:

بودجه ۱۴۰۱ محقق نشد/ بانک‌ها سنگ‌اندازی می‌کنند

بودجه ۱۴۰۱ محقق نشد/ بانک‌ها سنگ‌اندازی می‌کنند

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ عملاً محقق نشد چرا که سازمان برنامه و بودجه، اعتبار بسیاری از بخشها را تخصیص نداد.

شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، با انتقاد از عدم اجرای قانون بودجه، گفت: دولت برای تدوین بودجه چند ماه وقت می‌گذارد و مجلس هم بیش از سه ماه درگیر بررسی و تصویب بودجه است، اما در نهایت می‌بینیم که این قانون به صورت کامل و دقیق اجرا نمی‌شود.

وی بیان کرد: با وجود آنکه در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ تاکید شده بود که اشتغال‌زایی و محرومیت زدایی اتفاق بیفتد، اما بودجه آن به خوبی تخصیص پیدا نکرد.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ عملاً محقق نشد چرا که سازمان برنامه و بودجه، اعتبار بسیاری از بخشها را تخصیص نداد.

حیدری اظهار داشت: بانک‌ها هم در پرداخت وام به مردم سنگ‌اندازی می‌کنند و همین مسئله باعث شده است که مردم نتوانند برنامه‌های خود برای تولید و خوداشتغالی را عملیاتی کنند.

وی تاکید کرد: در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده حتماً باید ایرادات بودجه‌ای امسال مرتفع شود و دولت را ملزم کنیم که قانون مصوب بودجه مجلس برای سال آینده را به صورت دقیق و کامل اجرا کند.

انتهای پیام

کد خبر 10494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =