کد خبر 10573
۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

نیکزاد در نشست جمع بندی نظارت میدانی از شرق استان کرمانشاه:

هدف از انجام نظارت های میدانی دخالت در کار دولت نیست

 هدف از انجام نظارت های میدانی دخالت در کار دولت نیست

نایب رئیس مجلس گفت: هدف ما از انجام نظارت های میدانی دخالت در کار دولت نیست و اگر مجلس و دولت برنامه ریزی صحیحی می کردند و بودجه ریزی براساس عدالت توزیع می شد نیازی به انجام این سفرها نبود.

به گزارش نمایندگان ما، علی نیک زادثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست جمع بندی نظارت میدانی از شرق استان کرمانشاه، گفت: هدف ما از انجام نظارت های میدانی دخالت در کار دولت نیست و اگر مجلس و دولت برنامه ریزی صحیحی می کردند و بودجه ریزی براساس عدالت توزیع می شد نیازی به انجام این سفرها نبود.

وی با اشاره به اینکه بنا داریم با آنچه که در اختیار وزارتخانه ها قرار دارد بخشی از مشکلات را برطرف کنیم، ادامه داد: در این نشست ها صورتجلسه ای داریم که در آن تعدادی از مشکلات را بررسی و آن ها را برطرف می کنیم، حرفی نمی زنم که به آن عمل نمی کنم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس ادامه داد: کسانی که به عکس شهدا جسارت می کنند، انسان های جوانمردی نیستند. امام حسین (ع) فرمود اگر دین ندارید آزاده باشید، این افراد نه دین دارند و نه جوانمرد هستند، شهدا رفتند تا حق ما، عزت ما، امنیت ما و ناموس ما باقی بماند، اگر نتوانیم آنچه که منویات مردم در باب مسائل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است را انجام دهیم باید ما را مواخذه کنید.

نیکزاد با بیان اینکه حضرت زهرا (س) از ولایت و امام عصر خود دفاع کرد چنان که زمانی که قصد داشت نفرین کند حضرت علی (ع) در جایگاه امام عصر فرمود که چنین کاری را انجام ندهد، تصریح کرد: مثلث ولایت، مردم و دین مبین اسلام است که می تواند ما را موفق کند، در تاریخ هرکجا که ولایت، مردم و دین اسلام بوده موفقیت حاصل شده است.

وی افزود: کشوری در منطقه داریم که به جای خدمت به اسلام تیشه به ریشه آن می زند. تنها راه نجات ما این است که مردم، اسلام اصیل و پیروی از ولایت را داشته باشیم و به مطالبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مردم پاسخ دهیم.

انتهای پیام

کد خبر 10573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =