کد خبر 10653
۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹

آقا تهرانی:

دشمنان نظام وانقلاب بدانند که مردم ایران وفادار نظام و انقلاب هستند

دشمنان نظام وانقلاب بدانند که مردم ایران وفادار نظام و  انقلاب هستند

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:دشمنان نظام وانقلاب بدانند که مردم ایران وفادار نظام و انقلاب هستند و از ابتدای انقلاب در مقابل هر فتنه ای با بصیرت عمل کردند و این فتنه ها مردم را هوشیارتر کرده است

به گزارش نمایندگان ما، مرتضی آقا تهرانی رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مورد حضور مردم تهران در گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی گفت:جمعیت زیادی در میدان امام حسین(ع) شهر تهران برای حضور در این مراسم گردهم جمع شدند، در این مراسم علاوه بر گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی، بزرگداشت علامه مصباح، عمار انقلاب و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، مالک اشتر انقلاب با حضور خانواده های مدافع حرم و امنیت هم برگزار شد که این حُسن اجتماع بود.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس صریح کرد: دشمنان نظام وانقلاب بدانند که مردم ایران وفادار نظام و انقلاب هستند و از ابتدای انقلاب در مقابل هر فتنه ای با بصیرت عمل کردند و این فتنه ها مردم را هوشیارتر کرده است آنها ایستادند تا این مسیر به ظهور امام عصر(عج) برسد.

نماینده مردم تهران خطاب به رسانه های معاند گفت: این رسانه ها حضور و شکوه مردم ایران را در حمایت از نظام و انقلاب ببینند آنها دلسوز این مردم نیستند و نمی توانند در اهداف خود برای ضربه زدن به اتحاد وانسجام ملت ایران موفق شوند.

مردم قدرشناس ایران اسلامی در ۹ دی ۱۳۸۸ با حضور آگاهانه و مقتدرانه و تجدید میثاق با آرمان‌های امامین انقلاب حماسه‌ای جاودان و به یاد ماندنی رقم زدند. حماسه‌ای که محاسبات دشمن را به هم ریخت.

مردم با بصیرت ایران در اقصی نقاط کشور روز گذشته در بزرگداشت سیزدهمین سال این واقعه تاریخی انقلاب اسلامی، با خلق حماسه‌ای دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام

کد خبر 10653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =