کد خبر 10714
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

میرسلیم در گفتگو با نمایندگان ما:

اغتشاشگران باید خسارت دهند/ کمیته حقیقت‌یاب پیگیر باشد

اغتشاشگران باید خسارت دهند/ کمیته حقیقت‌یاب پیگیر باشد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که در جریان اغتشاشات اخیر به اموال عمومی و کشور خسارت زدند، باید خسارات وارده را پرداخت کنند.

مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، با اشاره به اینکه اغتشاشگران در ماه‌های اخیر خسارت زیادی را به کشور زدند، گفت: حقیقت مطلب این است که کسانی که در جریان اغتشاشات اخیر به اموال عمومی و کشور خسارت زدند، باید خسارات وارده را پرداخت کنند.

وی افزود: اگر فردی که به کشور خسارت زده نابالغ و سنش کم بوده است، ولی و سرپرست دارد و ولی او باید خسارت‌هایی را که به مردم و جامعه زده است، پرداخت کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افرادی هستند که در اغتشاشات اخیر متضرر شدند. در واقع اغتشاشگران به مغازه، خودرو و اموال مردم خسارت زدند و قابل قبول نیست که خودشان هزینه کنند و باید هزینه اموال مردم از آشوب گران و اغتشاشگران اخذ شود.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل کمیته حقیقت یاب در وزارت کشور برای جبران خسارت متضرران اغتشاشات اخیر، گفت: وظیفه این کمیته آن است که بررسی‌های لازم را انجام دهد تا مشخص شود مردم تا چه حد در اغتشاشات اخیر ضرر و زیان دیدند.

میرسلیم تاکید کرد: کمیته حقیقت یاب باید بررسی‌های دقیق خود را انجام دهد تا فردی به ناحق به عنوان مجرم تلقی نشود. باید بررسی شود که تخلف کجا، چگونه و به چه صورت انجام شده است و خسارات وارده به مردم و اموال عمومی از اغتشاشگران اخذ شود.

انتهای پیام

کد خبر 10714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =