کد خبر 10797
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

بشیری:

تیم اقتصادی دولت برای حل مشکلات معیشتی هماهنگ‌تر باشد

تیم اقتصادی دولت برای حل مشکلات معیشتی هماهنگ‌تر باشد

نماینده مردم پاکدشت در مجلس خواستار در جریان قرار گرفتن نمایندگان از نتیجه جلسات سران قوا شد و گفت: تیم اقتصادی باید برای حل مشکلات معیشتی مردم هماهنگ‌تر باشند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۸ دی‌ماه) و در اخطاری با استناد به اصل ۸۴ قانون اساسی که مسئولان در برابر مردم در حوزه‌های داخلی و خارجی مسئول هستند، گفت: به دفعات در حوزه اقتصادی به رئیس مجلس گفته ایم که دولت باید برای حل مشکلات اقتصادی هماهنگ‌تر باشد.

وی بر همین اساس تصریح کرد: انسجام و وحدت رویه در دولت به ویژه تیم اقتصادی کمک می‌کند مشکلات مردم کمتر شود، همچنین هماهنگی تیم اقتصادی دولت و مجلس می‌تواند به حل سریع‌تر مشکلات اقتصادی مردم کمک کند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس در پایان با بیان اینکه بهتر است رئیس مجلس در جریان حضور در جلسات سران قوا مفاد این جلسات را به سمع و نظر نمایندگان برساند، خاطر نشان کرد: از این طریق رئیس مجلس با تصمیم جمعی و همدلی میان نمایندگان می‌تواند با دست پر به این جلسات رفته و یقینا با هماهنگی و همدلی میان دستگاه‌ها بر مسائل و مشکلات بهتر فائق می‌آییم. 

انتهای پیام

کد خبر 10797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =