کد خبر 10801
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

ایزدپناه:

شرط سابقه برای مدافعان سلامت فراموش نشود

شرط سابقه برای مدافعان سلامت فراموش نشود

نماینده مردم ایذه در مجلس در اخطاری گفت: شرط سابقه برای مدافعان سلامت که جانشان را در دوران کرونا به خطر انداختند در موضوع بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت فراموش نشود.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، عبداله ایزدپناه نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۸ دی ماه) و در اخطاری، گفت: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت ماه ها است که مردم چشم انتظار آن هستند.

وی ادامه داد: مردم، کارکنان، برادران و خواهران ما ماه ها است که منتظر این هستند که این طرح هرچه زودتر سر و سامان بگیرد، در طرح ساماندهی شرط سابقه را برای مدافعان سلامت که در دوران کرونا زحمت کشیدند و جانشان را به خطر انداختند مراقب باشیم که حقشان تضییع نشود.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس در ادامه افزود: تذکر بعدی من ماده ۱۸۰ و ۱۸۲ است. در ماده ۱۸۰ قانون می گوید تا پایان خردادماه همان سال باید برنامه توسعه ابلاغ شود ولی تاکنون خبری نشده است در ماده ۱۸۲ هم می گوید باید برنامه بودجه سالانه ابلاغ شود که متاسفانه هنوز خبری نیست و شرایط ما در هاله ای از ابهام است و بنده انتقادم از دولت این است که هرچه زودتر بتوانیم این مسائل را به مقصود برسانیم و مردم را از فشار در بیاوریم و بتوانیم برنامه خوبی را برای آینده کشورمان داشته باشیم.

انتهای پیام

کد خبر 10801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =