کد خبر 10891
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

احمدی بیغش:

تفسیر آیین‌نامه مجلس باید با نظر همه نمایندگان باشد

تفسیر آیین‌نامه مجلس باید با نظر همه نمایندگان باشد

نماینده مردم شازند در مجلس گفت: تفسیر آیین‌نامه به عهده شخص رئیس مجلس و یک نفر نبوده و اگر تفسیری لازم باشد باید همه نمایندگان نظر بدهند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۰ دی‌ماه) و در تذکر شفاهی خود گفت: امروز قبل از جلسه علنی رئیس مجلس مطالبی را در خصوص لوایح برنامه و بودجه بیان فرمودند که باید عرض کنم تفسیر آیین‌نامه بر عهده شخص رئیس و یک نفر نیست. اگر تفسیری لازم باشد همه نمایندگان باید نظر بدهند.

وی ادامه داد: آقای رئیس اگر واقعاً دغدغه دارند باید از آذرماه این مطالب را بیان می‌کردند نه در آستانه بهمن ماه. همچنین رئیس مجلس توجه فرمایند که نمایندگان فهیم هستند و نظر مشاوران ایشان وحی منزل نیست.

نماینده مردم شازند در مجلس ادامه داد: مطالبی که گفته شد نیازی به جلسه غیرعلنی هم نداشت. اگر مقداری در جامعه، سطح خیابان و میان مردم باشید، نظرات جامعه را متوجه می‌شوید.

احمدی بیغش خطاب به نمایندگان مجلس عنوان کرد: درخواست می‌کنم موضوع بودجه و حاشیه‌های آن را جدی بگیرید و هر کلمه و هر جمله مفهوم خاص خودش را دارد. 

انتهای پیام

کد خبر 10891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =