کد خبر 10934
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱

موسوی:

استیضاح عین اللهی به صلاح نیست

استیضاح عین اللهی به صلاح نیست

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: بنده نه تنها مخالف استیضاح وزیر بهداشت هستم بلکه موافق برنامه های کاری وزیر نیز بوده ام زیرا یکی از وزرای خستگی ناپذیر و البته پاکدست دولت سیزدهم است.

به گزارش نمایندگان ما، سید کاظم موسوی نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر بهداشت گفت: وزیر، معاونین این وزارتخانه و کادر پزشکی و پرستاری شب و روز ندارند و در حال انجام خدمت هستند؛   بنابراین  اکنون جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر بهداشت به صلاح نبوده است.

وی افزود: همچنین وزیر بهداشت و مجموع وزارتخانه برای کنترل ویروس منحوس کرونا عملکرد بسیار مطلوبی داشتند و البته دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز بهداشت سراسر کشور نیز به خوبی فعالیت خود را پیش می برند که چنین اتفاقی نشات گرفته از مدیریت صحیح وزیر است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس اظهار کرد: باید انصاف را رعایت کرد و از وزارتخانه ای که تلاش می کند تا مشکلات بهداشت و درمان به حداقل برسد تشکر کرد نه اینکه به دنبال جمع آوری امضا باشیم تا وزیر این وزارتخانه را استیضاح کنیم.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: شخص وزیر انسان بزرگوار، خستگی ناپذیر، انقلابی و ولایی هستند در ضمن رفتار ایشان با نمایندگان مجلس نیز بسیار عالی است؛ بالاخره شاید برخی از نمایندگان نسبت به مناطق خود در بخش بهداشت و درمان انتقاداتی نسبت به وزیر داشته باشند و این موضوع را می توانند در جلسه ای با وزیر حل و فصل کنند.

موسوی تاکید کرد: خدا را شکر کمبود امکانات پزشکی در کشور  وجود ندارد و اگر نماینده ای به عنوان مثال برای اخذ دستگاه ام آر آی اقدام می کند تا آن را در بیمارستان شهرستان مد نظرش نصب کنند این شدنی است اما ساخت یک اورژانس یا مرکز بهداشت مقداری زمان بر بوده است بنابراین این موضوعات را می شود با نشست مشترک با وزیر بهداشت برطرف کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: بنده نه تنها مخالف استیضاح وزیر بهداشت هستم بلکه موافق برنامه های کاری وزیر نیز بوده ام زیرا یکی از وزرای خستگی ناپذیر و البته پاکدست دولت سیزدهم است.

انتهای پیام

کد خبر 10934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =