کد خبر 11062
۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

حدادی:

باید در ایجاد ثبات قیمت‌ها در بودجه سال آتی دقت می‌شد

حمایت از بخش کشاورزی در لایحه بودجه شفافیت لازم را ندارد
باید در ایجاد ثبات قیمت‌ها در بودجه سال آتی دقت می‌شد

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور در مجلس گفت: باید در زمینه ایجاد ثبات در قیمت ها و نرخ ارز و تک رقمی کردن تورم در بودجه سال آتی دقت لازم لحاظ می شد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، علی حدادی سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی و در نشست علنی صبح امروز(یکشنبه، ۲ بهمن ماه) در جریان رسیدگی به کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور در مخالفت با کلیات این لایحه با اشاره به اقدام نابخردانه پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران بیان کرد: ما این اقدام را محکوم می کنیم؛ امروز مجلس با اجماع کامل پاسخ محکمی در این بخش خواهد داد.

وی گفت: در ارتباط با کلیات لایحه بودجه به واقع باید گفت اثربخشی آن باید طوری باشد که در بخش های گوناگون دیده شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه تأکید کرد: باید موضوع ایجاد ثبات در قیمت ها، نرخ ارز و تک رقمی کردن تورم در بودجه دقت شود چرا که بودجه باید بر مبنای برنامه هفتم توسعه مد نظر قرار گیرد.

حدادی افزود: همچنین اصلاح ساختار بودجه باید طوری احصا و شفاف سازی می شد که تعهدات عمومی دولت به صورت دقیق و شفاف مد نظر قرار می گرفت. همچنین باید موضوع واقعی کردن منابع و مصارف دولت در این لایحه شفافیت پیدا می کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: اگر در لایحه بودجه ۱۴۰۱ دقت کافی صورت می گرفت، کالابرگ امروز در اختیار مردم قرار داشت چرا که ما در بودجه سال ۱۴۰۱ تأکید کردیم که کالابرگ در اختیار مردم قرار گیرد و کالای اساسی به نرخ شهریور ۱۴۰۰ عرضه شود.

وی تأکید کرد: همچنین حمایت از بخش کشاورزی در لایحه بودجه شفافیت لازم را ندارد که باید در اصلاحات بودجه به آن توجه شود.

حدادی با بیان اینکه به موضوع جلوگیری از فرار مالیاتی در لایحه سال آتی به صورت کلی اشاره شده است، ادامه داد: در کمیسیون تلفیق تلاش می کنیم تا فشارها به اقشار ضعیف جامعه کاسته و جبران شود.

انتهای پیام

کد خبر 11062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =