کد خبر 11218
۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶

موسوی:

طرحی برای مجازات افراد مشهور حتی در کمیسیون قضایی بررسی نشده/ طرح چند نماینده را طرح مجلس اعلام کردن خلاف انصاف است

طرحی برای مجازات افراد مشهور حتی در کمیسیون قضایی بررسی نشده/ طرح چند نماینده را طرح مجلس اعلام کردن خلاف انصاف است

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس درباره آنچه به عنوان طرح مجلس برای مجازات افراد مشهور پیش از مقامات رسمی خوانده می شود تاکید کرد: با پیگیری صورت گرفته مشخص شد این طرح حتی هنوز برای بررسی به کمیسیون مربوط ارجاع نشده است و اینکه طرح چند نماینده که حتی برای بررسی به کمیسیون نرسیده را طرح مجلس ذکر کنند و درباره اش این همه جوسازی کنند، خلاف منطق و انصاف است.

به گزارش نمایندگان ما، سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در واکنش به خبری مبنی بر اینکه مجلس شورای اسلامی طرحی در دستور کار دارد برای مجازات افراد مشهور به دلیل اظهارنظر پیش از اعلام موضع مقامات رسمی، گفت: البته این امر روشن است که در اغتشاشات اخیر بسیاری از افراد با دروغ های خود باعث تشویش اذهان عمومی شدند و بر آتش آشوب بنزین ریختند اما اینکه آیا در زمینه برخورد قانونی با این افراد کمبود قانون وجود دارد مسأله ای است که باید دستگاه قضایی  نظر دهد.

وی تاکید کرد: بین  طرح هایی که نمایندگان پیشنهاد می دهند تا نهایی شدن آنها در مجلس فاصله زیاد است و احتمال منتفی شدن یا تفاوت اساسی کردن بسیار زیاد است و نباید نظر چند نماینده و حتی نظر کمیسیون را به عنوان نظر مجلس اعلام کرد. نظر مجلس فقط بعد از تصویب اکثریت نمایندگان در صحن، مشخص می شود.

انتهای پیام

کد خبر 11218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =