کد خبر 11258
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

اسماعیلی:

اتهامات ناروا به نمایندگان وجاهت شرعی و عقلی ندارد

اتهامات ناروا به نمایندگان وجاهت شرعی و عقلی ندارد

نماینده مردم میانه در مجلس با اشاره به اظهارنظر و وارد کردن اتهام از سوی یکی از ائمه جماعات استان آذربایجان شرقی به نمایندگان مجلس گفت: کلی گویی بدون ارائه مدرک و تسرّی یک منکر الهی به نمایندگان وجاهت شرعی و عقلی ندارد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۱۰ بهمن ماه) و در تذکر شفاهی خود گفت: متاسفانه یکی از امامان جمعه شهرستان های آذربایجان شرقی در اتهامی ناروا و سخنانی نسنجیده و از روی ناآگاهی، تمام نمایندگان مجلس را از دم رشوه بگیر ایران خودرو اعلام کرده است! که قطعاً اینگونه کلی گویی بدون ارائه مدرک و تسرّی یک منکر الهی به جمیع نمایندگان که تعداد قابل توجهی از آنها روحانیون، جانبازان و فرزندان شهدا هستند، هیچگونه وجاهت شرعی و عقلی ندارد و از هیچ شخصی پذیرفتنی نیست، چه برسد از شخصی در کسوت امام جماعت.

وی ادامه داد: اگرچه بسیارند علمای ربانی که در سنگر امامت جمعه و جماعات با اخلاص و ایثار، مبین و مبلغ دین بوده و مدافع آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند و به یقین حساب آنها جداست، اما از این تریبون به ایشان توصیه می کنم که استغفار کرده و از امت شهیدپرور ایران و نمایندگان مجلس عذرخواهی کنند.

بنابر این گزارش عبدالرضا مصری که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: ما از رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تقاضای رسیدگی به این موضوع را داریم. البته بعد از رسیدگی شورا، ما نیز جلسه مشترکی با ریاست شورای ائمه جمعه و نمایندگان محترم منتقد خواهیم داشت و ان شالله به این امر رسیدگی می شود.

انتهای پیام

کد خبر 11258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =