کد خبر 11313
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

یوسفی در گفتگو با نمایندگان ما:

حذف بعضی ردیف ها در لایحه بودجه کار نظارت مجلس را سخت می‌کند

حذف بعضی ردیف ها در لایحه بودجه کار نظارت مجلس را سخت می‌کند

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: ما در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شاهد حذف بعضی از ردیف های بودجه و تخصیص اعتبارات به صورت کلی هستیم که این مسئله کار نظارت مجلس را سخت می‌کند.

مجتبی یوسفی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، با اشاره به جزئیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: ما در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شاهد حذف برخی از ردیف های اعتباری و تخصیص کلی بودجه به بعضی از بخش ها هستیم که این مسئله کار نظارت مجلس را با مشکل و سختی مواجه می کند.

وی افزود: از سوی دیگر تخصیص اعتبارات به این شکل باعث می شود تا اختیارات بعضی از دستگاهها سلب شود و این خود نیز یک مشکل دیگری است که ما با آن مواجه خواهیم بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: علاوه بر این در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ جداول مربوط به تبصره ۱۴ حذف شده که این یکی دیگر از نقاط منفی بودجه سال آینده استی.

یوسفی خاطرنشان کرد: البته ما در بررسی لایحه بودجه سال آینده در کمیسیون تلفیق و در صحن مجلس این ایرادات را بررسی و رفع خواهیم کرد.

به گزارش نمایندگان ما، لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ هم اکنون در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس در حال بررسی است و پس از بررسی دو هفته ای در کمیسیون تلفیق و فرصت ۱۰ روزه به نمایندگان برای ارائه پیشنهادات خود، بودجه در صحن مجلس مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

کد خبر 11313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =