کد خبر 11351
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

ابوترابی در گفتگو با نمایندگان ما:

بودجه ۱۴۰۲ بدون تغییر و با همان ایرادات قبلی تدوین شده است

بودجه ۱۴۰۲ بدون تغییر و با همان ایرادات قبلی تدوین شده است

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفت: بودجه ۱۴۰۲ نیز همانند لوایح بودجه سال‌های قبل تدوین شده و ما اثری از اصلاح در آن مشاهده نمی‌کنیم.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با نمایندگان ما، با اشاره به جزئیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ هیچ تفاوتی با لوایح بودجه سال‌های قبل ندارد و با همان ایرادات و با همان وضعیت بودجه سال‌های قبل تدوین شده است.

وی افزود: در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ نه شیوه اصلاح ساختار دیده می‌شود و نه اثری از اصلاحات دیگر وجود دارد که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب نیز به عدم اصلاح ساختار بودجه اشاره شده است.

ابوترابی خاطرنشان کرد: متاسفانه همان روند معیوب گذشته در بستن بودجه های سالیانه در بودجه سال ۱۴۰۲ هم مشاهده می شود و ما در یک کارخانه معیوب تولیدات معیوب را مشاهده میکنیم.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید جلوی این روند معیوب در بستن بودجه‌ها هرچه سریعتر گرفته شود و ما اصلاح ساختار بودجه را که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و هست در بودجه سالیانه کشور اعمال کنیم.

به گزارش نمایندگان ما، لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ پس از تصویب کلیات در کمیسیون تلفیق و صحن مجلس هم اکنون به صورت دو شوری در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است.

انتهای پیام

کد خبر 11351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =