کد خبر 11366
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

عباس‌زاده مشکینی در گفتگو با نمایندگان ما:

باید امپراطوری دلار را از بین ببریم/ نباید اقتصاد ما شرطی شود

باید امپراطوری دلار را از بین ببریم/ نباید اقتصاد ما شرطی شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما باید امپراطوری دلار را از بین ببریم که برقراری تبادلات ارزی دوجانبه و چندجانبه بهترین راه برای شکستن این امپراطوری است.

محمود عباس زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری ایران و روسیه با موضوع اتصال پیام‌رسان‌های مالی دو کشور، اظهار داشت: ما باید امپراطوری دلار را از بین ببریم چرا که دلار به ابزاری برای استعمار تبدیل شده است. تبادلات ارزی دوجانبه و چندجانبه بهترین راه برای شکستن این امپراطوری است.

وی بیان کرد: اگر امپراطوری دلار از بین برود، قطعاً آمریکا دیگر حرفی برای گفتن نخواهد داشت و کشورها باید در راستای تبادلات ارزی دوجانبه و چند جانبه گام بردارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته این موضوع زمان بر است، اما حرکت به سمت ارتباطات مالی دوجانبه و چند جانبه به مرور منجر به از بین رفتن سلطه دلار خواهد شد.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما نباید یک مسئله را به مسئله اصلی کشور تبدیل کنیم. برجام و مذاکرات مهم است اما این یک موضوع فرعی است و ما نباید اجازه دهیم برجام و مذاکرات هسته‌ای به اصلی ترین موضوع کشور تبدیل شود.

عباس زاده مشکینی متذکر شد: در سال‌های گذشته این رویکرد وجود داشت و همه تمرکز روی مذاکرات بود. همه دیدیم اقتصاد کشورمان کاملاً شرطی شد اما الان مذاکرات صرفاً یکی از گزینه‌های ماست و همه تمرکز کشور روی برجام و مذاکرات هسته‌ای نیست.

انتهای پیام

کد خبر 11366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =