کد خبر 11375
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

گلرو:

مجلس شورای اسلامی در کنار مردم و دولت سوریه است

مجلس شورای اسلامی در کنار مردم و دولت سوریه است

نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه در مجلس ضمن ابراز همدردی با مردم سوریه، گفت: یک محموله کمک دارویی و غذا امروز به سوریه ارسال شده است.

به گزارش نمایندگان ما، عباس گلرو نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه در مجلس شورای اسلامی در پی زمین لرزه مهیب امروز سوریه که باعث جان باختن تعداد زیادی از شهروندان سوریه شد، ضمن ابراز همدردی، گفت: متاسفانه حادثه زلزله در استان‌های ادلب، حلب، حماه، لاذقیه، طرطوس و رقه سوریه رخ داده و به لحاظ برآورد میزان تخریب و تلفات انسانی، یک حادثه ناگوار و کم سابقه به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: تعداد زیادی از شهروندان سوریه در این حادثه جان خود را از دست دادند و تعداد بسیاری هم مجروح شدند. گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران، ضمن صدور پیام تسلیت به ملت، دولت و نمایندگان مجلس سوریه، پیگیری‌های را برای ارسال کمک‌های دارویی و مواد غذایی به کمک جمعیت هلال احمر ایران بعمل آورده است. در همین راستا یک محموله کمک دارویی و غذا امروز به سوریه ارسال شده است

گلرو افزود: جناب آقای قالیباف نیز این حادثه تلخ را به رئیس مجلس سوریه تسلیت گفت.

نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه در مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: گروه دوستی پارلمانی و دولت جمهوری اسلامی ایران ضمن  تماس با طرف‌های سوری، همچنین بررسی آخرین وضعیت از طریق وزارت امور خارجه کشورمان، در کنار مردم، دولت، دوست و برادر خود، سوریه است و برای کاهش آلام مردم و آسیب‌دیدگان در این چند استان به وظایف انسانی خود عمل می‌کند.

انتهای پیام

کد خبر 11375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =