کد خبر 11630
۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

کوهساری:

مشکلات امروز نتیجه بی‌تدبیری و ناکارآمدی مدیران بی‌تجربه‌ است

مشکلات امروز نتیجه بی‌تدبیری و ناکارآمدی مدیران بی‌تجربه‌ است

نماینده مردم رامیان در مجلس گفت: مشکلات امروز نتیجه بی‌تدبیری و ناکارآمدی مدیران بی‌تجربه‌ای است که در دولت فعلی وجود دارند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، غلامعلی کوهساری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 3 اسفند ماه( مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: اگرچه کار دولت از تذکر گذشته و باید از دیگر اهرم‌های در اختیار مجلس استفاده کرد اما اولین تذکر خود را به رئیس جمهور در خصوص پاسخگویی به سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمینه مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی که در اولین فرصت باید با توجه به نقش نظارت مجلس شورای اسلامی و با حضور در مجلس پاسخگوی نمایندگان ملت باشند، می‌دهم.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این زمینه خوب شد که رئیس جمهور 7 هزار صفحه برای حوزه‌های مختلف برنامه داشت، اگر برنامه‌ای نداشت خدا می‌داند چه اتفاقاتی رخ می‌داد. عاملان وضع موجود تنها در دولت‌های گذشته نباید جستجو کرد بلکه مدیران ناکارآمد در دولت فعلی نیز عاملان وضع موجود هستند. برخی مشکلات امروز نتیجه بی‌تدبیری و ناکارآمدی مدیران بی‌تجربه‌ای است که در دولت فعلی وجود دارند.

وی بیان کرد: تورم و گرانی موجود، افزایش قیمت به ویژه در ارزاق عمومی، افزایش قیمت خودرو و مسکن از جمله این موارد است. حال که قرار است طرح مولدسازی اجرا شود سوال من این است که آیا مشکلات اقتصادی مردم در مقایسه با مولدسازی ارزش کمتری داشت که در جلسه سران سه قوه مطرح و در خصوص آن تصمیم‌گیری شود یا تصمیم گیری شد اما نتیجه‌ای برای مردم نداشت.

کوهساری عنوان کرد: مجری طرح مولدسازی در خصوص ابهامات موجود از جمله دستمزد افرادی که دست به فروش دارایی‌های ملی می‌زنند، میزان درآمد پیش‌بینی شده در این طرح برای سال 1402 و سال‌های آینده، مسئولیت مجریان این طرح تفویض اختیارات واگذار شده به هیأت عالی واگذاری توضیح دهند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: در حالی که قیمت خودرو از خود خودروها سبقت گرفته و هر روز شاهد افزایش قیمت خودرو هستیم، جذب و استخدام نیرو از ابتدای سال جاری در شرکت‌های خودروسازی به ویژه ایران خودرو چرا انجام می‌شود.

وی به وزیر راه و شهرسازی در خصوص بهسازی مسیر آزادشهر به شاهرود و کندی پیشرفت کار و مشکلات مربوط به هواشناسی استان گلستان و آزادشهر تذکر داد و گفت: به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تمدید ماده 34 حفاظت و بهره‌برداری منابع طبیعی در کشور و استان گلستان به ویژه شهرهای آزادشهر و رامیان و همچنین در خصوص مشکلات حادث شده در استان گلستان برای کشاورزان این استان تذکر می‌دهم.

کوهساری خطاب به وزیر نیرو به دلیل کمبود آب شرب در شهرها و روستاهای کشور به ویژه شهرستان‌های آزادشهر و رامیان و خشک شدن تالاب‌ها و برخی از سدها در استان گلستان و همچنین سد قره‌چای رامیان و حقابه منطقه فندرسک از رودخانه زرین‌گل و حقابه آب شرب شهرستان آزادشهر و نگین‌شهر از سد منطقه تذکر داد.

انتهای پیام

کد خبر 11630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =