کد خبر 11642
۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹

بابایی:

دولت برای کنترل بازار ارز باید تک نرخی شدن دلار را در دستور کار قرار دهد

دولت برای کنترل بازار ارز باید تک نرخی شدن دلار را در دستور کار قرار دهد

نماینده مردم ساری در مجلس گفت دولت به جای این کارها برای کنترل بازار ارز باید تک نرخی شدن دلار و دیگر ارزها های خارجی را در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش نمایندگان ما، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار نمایندگان ما، با اشاره به اقدامات دولت برای کنترل بازار ارز گفت دولت توان کنترل بازار ارز را ندارد و متاسفانه در این زمینه طبیعی عمل نمی کند.

وی افزود پروژه و طرح دولت برای کنترل بازار ارز یک پروژه و طرح شکست خورده است و در سال‌های قبل هم که تجربه شده نتیجه بخش نبوده است.

نمایندگی مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت دولت به جای تجربه مکرر یک طرح شکست خورده برای کنترل بازار ارز بهتر است شیوه خود برای این کار را تغییر دهد.

بابایی خاطرنشان کرد دولت باید ضمن تثبیت نرخ ارز تک نرخی شدن ارز را در دستور کار قرار دهد و تنها از این طریق است که می‌توان بازار ارز را کنترل کرده

وی افزود از سوی دیگر عرضه دلار و دیگر ارزها های خارجی فقط باید از بانک ملی انجام شود و باید جلوی مبادله ارز از دیگر مبادی اعم از بازارهای رسمی و غیررسمی صرافی ها و غیره گرفته شود.

نمایندگی مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت تنها با مدیریت عرضه ارز در بازار و مسدود کردن بازارهای دیگر چه عموماً بازارهای غیررسمی هستند می توان جلوی سوء استفاده ها در بازار ارز را گرفت.

پایان پیام

کد خبر 11642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =