کد خبر 11717
۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

امیرآبادی خبر داد:

اعزام کمیته‌ای برای پیگیری مسمومیت دانش آموزان

اعزام کمیته‌ای برای پیگیری مسمومیت دانش آموزان

نماینده مردم قم در مجلس از اعزام کمیته‌ای متشکل از نمایندگان مجلس و دولت برای پیگیری و دستیابی به پاسخی شفاف در خصوص علت مسمومیت دانش آموزان دختر به این استان خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از حضور کمیته‌ای متشکل از نمایندگان مجلس و دولت در استان قم برای بررسی موضوع مسمومیت دانش‌آموزان قمی خبر داد و گفت: فردا(دوشنبه ۸ اسفندماه)  این کمیته برای پیگیری و دستیابی به پاسخی شفاف در خصوص علت بروز این اتفاقات به قم سفر می کند.  

عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: بعد از پیگیری‌های جدی در خصوص علل بروز مستمر مسمومیت دانش‌آموزان قمی و جلوگیری از وقوع آن از طریق سوال از وزرای آموزش و پرورش و بهداشت و درمان و مسئولان امنیتی کشور و عدم دستیابی به پاسخی شفاف، طی هفته گذشته از رئیس مجلس خواستم تا کمیته‌ای برای پیگیری این موضوع در مجلس تشکیل شود.  

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: براین اساس، کمیته‌ای متشکل از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، معاونت درمان و معاونت حقوقی وزارت بهداشت و درمان، معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیران امنیتی و اطلاعاتی استان قم و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و تیم کارشناسی فردا موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را بررسی و پیگیری خواهند کرد تا با دستیابی به پاسخی شفاف، به نگرانی خانواده دانش‌آموزان پاسخ داده شود.  

وی در مجلس تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی قم نیز گزارشاتی نسبت به معاینات بالینی و دلایل بروز مسمومیت‌های دانش‌آموزان قمی آماده کرده است که فردا در نشست این کمیته مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. /

انتهای پیام

کد خبر 11717

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =