کد خبر 11876
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

شاکری در گفتگو با نمایندگان مطرح کرد؛ 

توجه به حقوق زنان در لایحه ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار/ جرم‌انگاری ‌و مجازات برای جرائم

توجه به حقوق زنان در لایحه ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار/ جرم‌انگاری ‌و مجازات برای جرائم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: در لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار تلاش شده است که حقوق زنان و مردان و نهاد خانواده مورد توجه جدی قرار گیرد. 

اقبال شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، با اشاره به لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار، اظهار داشت: ما بررسی های زیادی درباره لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار انجام دادیم تا یک قانون کامل و جامع در مجلس به تصویب برسد.‌ 

وی ادامه داد: این لایحه فقط برای حمایت از زنان نیست بلکه در لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار تلاش شده است که نهاد خانواده مورد توجه جدی قرار گیرد. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت:
این لایحه بسیار جامع است و امیدوارم که در صحن مجلس هم نمایندگان پیشنهاداتی دهند که باعث تقویت لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار شود.

شاکری در انتها بیان کرد: در این لایحه رعایت حقوق مردان و زنان به خوبی مدنظر قرار گرفته است و برای جرائم صورت گرفته نسبت به زنان جرم انگاری و مجازات‌هایی تعیین شده است.

انتهای پیام

کد خبر 11876

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =