کد خبر 12141
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

قاسمی پور در گفتگو با نمایندگان:

نمایندگان به شدت از گرانی‌ها گله‌مند هستند/ تیم‌اقتصادی دولت برای مقابله با گرانی‌ها تلاش مضاعف کند

نمایندگان به شدت از گرانی‌ها گله‌مند هستند/ تیم‌اقتصادی دولت برای مقابله با گرانی‌ها تلاش مضاعف کند

نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی خواستار کنترل قیمت‌ها و بازار شب عید از سوی دولت شد.

شیوا قاسمی پور در گفتگو با نمایندگان اظهار داشت: مجلس با کار جهادی توانست لایحه بودجه سال آینده را تصویب کند، این در حالی است که بسیاری از افراد تصور می‌کردند بودجه سال آینده چند دوازدهم تصویب می‌شود و مابقی بررسی آن به سال آینده موکول خواهد شد. 

وی با تاکید بر ضرورت کنترل گرانی‌ها، بیان کرد: فکر نمی‌کنم مسئولی در کشور باشد که نگران گرانی‌ها نباشد. نمایندگان مجلس که بیشتر با مردم از نزدیک در ارتباط هستند، به شدت از این وضعیت گله‌مند هستند. 

نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حوزه گرانی‌ها و مسائل اقتصادی اگر کشور نیاز به قانون داشته باشد، مجلس شورای اسلامی حتما ورود می‌کند. 

قاسمی پور افزود: اگر در حوزه نظارتی مجلس کوتاهی کرده است، باید این موارد را جبران کرده و از ابزارهای نظارتی خود بیشتر و بهتر استفاده کند تا گرانی‌ها کاهش یابد. 

وی اظهار داشت: البته متولی اصلی این کار تیم اقتصادی دولت و کسانی هستند که در بخش تنظیم بازار فعالیت دارند. مجلس تصویب کرد که کالابرگ الکترونیکی اعطا شود و وزیر اقتصاد گفته برای همه مردم شرایط دریافت کالابرگ الکترونیکی فراهم شده است که امیدوارم در عمل هم محقق شود. 

نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید قیمت اقلام و کالاهای اساسی مناسب باشد. با توجه به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان باید شرایط لازم برای دسترسی راحت مردم به کالاهای اساسی و البته با قیمت مناسب فراهم شود. 

وی تاکید کرد: دولت باید برای کنترل قیمت‌ها تلاش ویژه و مضاعف کند و مجلس هم از ابزارهای نظارتی خود استفاده خواهد کرد. نمایندگان در تذکرات و سوالات خود بارها از دولتمردان و وزرا خواستند که با گرانی‌ها مقابله شود. قطعا این هفته در کمیسیون‌های مجلس هم این موضوع بررسی خواهد شد تا در شب عید مردم کالاهای اساسی را گران نخرند.

انتهای پیام 

کد خبر 12141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =