کد خبر 12185
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹

مالکی خبر داد:

گزارش فراجا و دستگاه‌های اطلاعاتی درباره چهارشنبه آخر سال به کمیسیون امنیت ملی 

گزارش فراجا و دستگاه‌های اطلاعاتی درباره چهارشنبه آخر سال به کمیسیون امنیت ملی 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن تشریح اقدامات قرارگاه امام حسن(ع) در مناطق مرزی و محروم، گفت: مسئولان فراجا و دستگاه های اطلاعاتی ضمن ارائه گزارشی از اتخاذ تدابیر خوب برای برگزاری چهارشنبه آخر سال و تامین آرامش و امنیت مردم خبر داد.

فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان مادر توضیح نشست امروز (یکشنبه ۲۱ اسفند ماه) این کمیسیون  گفت: سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه با معاونانشان در بخش نخست نشست امروز حضور پیدا کردند. سردار فدوی از آخرین تحرکات برون مرزی، تحولات داخلی و همچنین در ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گزارشی ارائه و بر آمادگی نیروهای نظامی کشورمان تاکید کردند.

انجام اقدامات موثر قرارگاه امام حسن(ع) در مناطق محروم و مرزی کشور

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: یکی از موضوعات مطرح در ادامه جلسه مربوط به قرارگاه امام حسن(ع) بود، سردار آبرومند هم توضیحاتی پیرامون این قرارگاه داد و گفت که «قرارگاه امام حسن(ع) در استان های مرزی اقدامات موثری انجام داده و به کمک دستگاه های اجرایی آمده است؛ به عنوان مثال برای خانواده‌های محروم و نیازمند مسکن با همکاری کمیته امداد امام (ره) و وزارت راه اقداماتی صورت گرفته و قراردادهایی منعقد شده است، همچنین در حوزه های کشاورزی و صنعت نیز اقدامات فراوانی را در مناطق محروم انجام داده اند.

مالکی در ادامه اظهار کرد: یکی از وظایفی که توسط سپاه پاسداران بر عهده این قرارگاه گذاشته شده است؛ بحث اشتغال در استان‌های محروم و مرزی است، بر همین اساس گزارشی هم در این زمینه به کمیسیون امنیت ملی ارائه شد. مباحثی در ارتباط با موضوعات داخلی، اغتشاشات اخیر و مدیریت خوب به عمل آمده و مسائل پیش رو نیز در نشست امروز مطرح شد.

استماع گزارش فراجا و دستگاه‌های اطلاعاتی درباره چهارشنبه آخر سال

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در بخش پایانی جلسه امروز به موضوع چهارشنبه آخر سال با حضور دستگاه‌های مختلف پرداخته شد. مسئولانی از فراجا، وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه، اوراژنس و وزارت کشور درباره آخرین اقدامات انجام گرفته و در دستور، گزارش دادند.

وی افزود: فرهنگ ما ایرانیان به نوعی است که مردم چهارشنبه آخر سال را جشن می‌گیرند همچنین در آستانه عید نوروز و روز طبیعت هستیم بنابراین در گزارش دستگاه‌ها به همه این موضوعات اشاره شد. بنابر گزارش‌های ارائه شده تدابیری اتخاذ شده تا از بروز اقدامات و اتفاقاتی که موجب برهم زدن آرامش مردم شود، جلوگیری به عمل آید.

نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم یادآور شد: نمایندگان حاضر در جلسه نیز در دو بخش جلسه امروز به بیان موضوعات مطروحه خود پرداختند و جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و مسئولان فراجا به آنها پاسخ دادند.

انتهای پیام

کد خبر 12185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =