کد خبر 1227
۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵

پاک مهر:

تجهیز بیمارستان ها جهت درمان بیماران کرونایی مد نظر است

تجهیز بیمارستان ها جهت درمان بیماران کرونایی مد نظر است

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس در جلسه شورای برنامه ریزی این استان گفت: اولویت اول در جهت درمان بیماران کرونایی، تجهیز بیمارستان های خراسان شمالی است.

به گزارش نمایندگان ما، سید محمد پاکمهر نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای برنامه ریزی استان با محوریت بررسی مشکلات و چالشها و ارائه راهکارهای شهرستان راز و جرگلان  حضور یافت.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این جلسه گفت: تلاش برای تجهیز بیمارستان های استان جهت درمان بیماران کرونایی از ابتدا مد نظر بود.

وی افزود: کسی باور نمی کرد طی ۱۸ماه پنج پیک بیماری خطرناک کرونا را تجربه کنیم و اینکه چرا به سرعت با پیگیری ها و سماجت بیمارستان ها را مجهز به CT scan و ونتیلاتور و دستگاه اکسیژن ساز سنترال 600 لیتری و دستگاه PCR و دهها امکانات دیگر به منظور بالا بردن توان و سطح عالی خدمت به بیماران کرونایی کردیم.

پاکمهر ادامه داد: امروز تدبیر به موقع دیروز را همه درک کرده اند بجز کسانیکه خود را به خواب زدند.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس بیان کرد: سهم خواهی به موقع واکسن و سماجت در توزیع عادلانه واکسن بین استانها و گرفتن سهم واکسن استان (بیش از ۳۰۰ هزار دوز واکسن) و برخورد قاطع از ناحیه بنده را متولیان نظام سلامت استان دانشگاه علوم پزشکی بجنورد و اسفراین شاهد هستند .

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 1227

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =