کد خبر 12272
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

بدری:

نحوه اجرای رتبه‌بندی معلمان نه تنها انگیزه آنها را افزایش نداده بلکه بسیاری را دلسرد کرده است

نحوه اجرای رتبه‌بندی معلمان نه تنها انگیزه آنها را افزایش نداده بلکه بسیاری را دلسرد کرده است

نماینده مردم اردبیل در مجلس با انتقاد از نحوه اجرای رتبه‌بندی معلمان خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه معلمی با ۳۰ سال سابقه از شاگرد تازه معلم شده‌اش پایین‌تر است در حالی که قرار بود اجرای رتبه‌بندی انگیزه معلمان را افزایش دهد اما متأسفانه بسیاری از آنها را دلسرد کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، صدیف بدری در نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه، 24 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با استناد به بند (9) اصل سوم قانون اساسی در مورد رفع تبعیض‌های ناروا در وزارت آموزش و پرورش خطاب به نوری گفت: تأخیر چند ماهه و نحوه اجرای رتبه‌بندی معلمان کار را به جایی رسانده که بسیاری از فرهنگیان از طلا بودن پشیمان شدند زیرا بسیاری از آنها با بیش از 30 سال سابقه و تجارب ارزنده در تدریس، معاونت و مدیریت در رتبه‌های 1 تا 3 قرار گرفتند.

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رتبه معلمی با 30 سال سابقه از شاگرد تازه معلم شده‌اش پایین‌تر است در حالی که قرار بود اجرای رتبه‌بندی انگیزه معلمان را افزایش دهد اما متأسفانه بسیاری از آنها را دلسرد کرده است.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش افزود: اجرای رتبه‌بندی معلمان آن هم به این شکل چقدر با اهداف مدنظر طرحی که بیش از یک دهه خاک می‌خورد تطابق دارد؟ می‌طلبد در مقابل معلمان پاسخگو باشید.

انتهای پیام 

کد خبر 12272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =