کد خبر 12287
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

قاسمی پور:

باید نگاه سایر جوامع به زنان ایرانی اصلاح شود

باید نگاه سایر جوامع به زنان ایرانی اصلاح شود

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس یازدهم، گفت: زنان عضوی از جامعه هستند و از دیدگاه جمهوری اسلامی ایران در حوزه های بین المللی و ورزشی شرایط برای بانوان فراهم است ولی باید نگاه سایر جوامع به زنان ایرانی اصلاح شود.

به گزارش نمایندگان ما، شیوا قاسمی پور، نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس یازدهم در رابطه با "المپیاد فرهنگی ورزشی نوروزگاه" گفت: با توجه به اینکه دشمنان ایران مترصد هر فرصتی هستند تا به جایگاه زن ایرانی ضربه وارد کنند و به دنبال سواستفاده هستند تا قشر زنان را محور قرار دهند، برگزاری چنین المپیادی می تواند درخشش زنان ایرانی در عرصه ورزشی را به نمایش بگذارد. 

وی در ادامه گفت: زنان عضوی از جامعه هستند و از دیدگاه جمهوری اسلامی ایران در حوزه های بین الملی و ورزشی شرایط برای بانوان فراهم است ولی باید نگاه سایر جوامع به زنان ایرانی اصلاح شود. زنان ایرانی با مدال آوری هایی که داشته اند بارها نشان داده اند که در عرصه های مختلف ورزشی، چقدر توانمند هستند. 

نماینده مردم مریوان خاطر نشان کرد: المپیاد نوروزگاه کمک‌میکند تا توانایی زنان بیشتر دیده شود، و آن نگاهی که رسانه های معاند و فضای مجازی از زنان ایران دارند را اصلاح میکند. برگزاری چنین المپیادی نشان از اهمیت حوزه زنان برای کشورمان است. اینکه جمهوری اسلامی در تمامی عرصه ها شرایط را برای افتخار آفرینی بانوان فراهم میکند. چه عرصه های سیاسی، چه فرهنگی ، ورزشی و سایر حوزه ها.

منبع: برنا

انتهای پیام

کد خبر 12287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =