کد خبر 12147
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

فلاحی :

وضعیت مسکن ملی همدان نیازمند رسیدگی است

وضعیت مسکن ملی همدان نیازمند رسیدگی است

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: مسکن ملی همدان دچار بحران شده است و مردم بسیار معترض هستند که متأسفانه این مورد از توان مسئولان استان خارج شده و لازم به رسیدگی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما احمد حسین فلاحی  در جلسه علنی امروز (یکشنبه 21 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با استناد به ماده (22) نسبت به عملکرد رئیس مجلس در خصوص تصمیم‌گیری‌ها و دستورکارها گفت: هم اقتدار مجلس و رأس الامور بودن مجلس را رعایت کنید و همچنین آنچه مورد نیاز مردم است در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز مطالبات مردم در خصوص وضعیت اقتصادی بحث حجاب و عفاف و فضای مجازی باید پیگیری شده و نباید شانه خالی کنیم.

وی افزود: آموزش و پرورش در بحث رتبه‌بندی می‌خواهد کار 30 ساله دانشگاه را در یک سال انجام دهد که بسیار سخت است و به طور قطع خطاهایی رخ داده است که لازم است گروهی برای رسیدگی به پرونده‌ها و اعتراضات در نظر گرفته شود تا حقوق افراد رعایت شود.

فلاحی بیان کرد: مسکن ملی همدان دچار بحران شده است و مردم بسیار معترض هستند که متأسفانه این مورد از توان مسئولان استان خارج شده است و لازم است به این موضوع رسیدگی شود، همچنین قیمت مسکن بسیار بالا رفته است و باعث نارضایتی مردم شده است که باید به این وضعیت نیز رسیدگی شود.

وی با تشکر از دیپلماسی فعال دولت گفت: در خصوص دخالت‌های دولت آذربایجان باید سیاست فعال‌تری داشته باشیم و پاسخ این کشور را بدهیم ، 90 درصد مردم این کشور مسلمان و شیعه هستند، از طرفی این کشور جولانگاه جاسوسان رژیم صهیونیستی شده و اخیراً تحرکاتی نیز در مرز داشته است که لازم است پاسخ درخوری داده شود.

انتهای پیام 

کد خبر 12147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =