کد خبر 12659
۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲

فلاحی:

قیمت های لحظه ای مردم را با مشکل مواجه کرده است

قیمت های لحظه ای مردم را با مشکل مواجه کرده است

نماینده مردم همدان در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به دولت در مورد کنترل بازار و قیمت گذاری ها گفت: این موضوع دغدغه مردم است و تحت فشار قیمت های لحظه ای هستند و با توجه به شعار سال، امسال قرار نبود که برخلاف آن عمل کرده و قیمت خودرو را افزایش دهید و این مسئله نظارت جدی را می طلبد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما ، احمدحسین فلاحی در نشست علنی امروز (یکشنبه 27 فروردین) مجلس شورای اسلامی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس در دفاع از آزادی فلسطین تشکر کرد و در تذکری خطاب به دولت در مورد کنترل بازار و قیمت گذاری ها گفت: این موضوع دغدغه مردم است و تحت فشار قیمت های لحظه ای هستند و با توجه به شعار سال، امسال قرار نبود که برخلاف آن عمل کرده و قیمت خودرو را افزایش دهید و این مسئله نظارت جدی را می طلبد.

وی افزود: خودروهای بی کیفیت با قیمت های بالا، مسائل حاشیه ای را برای کشور ایجاد می کند و همچنین می طلبد دولت به ایجاد تعهدات در بدنه خود اقدام و برخی از مدیرانی که از دولت قبل باقی مانده را برکنار کند و نیاز به تغییر در تیم مدیریتی احسال می شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس یازدهم ادامه داد: استان همدان آخرین استان در مورد اختصاص مسکن ملی است و نیاز است در این رابطه تجدیدنظر شود و به موضوع مسکن مردم توجه شود.

انتهای پیام 

کد خبر 12659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =