کد خبر 12327
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱

فیروزی:

استانداردسازی جاده‌های پر ترافیک در اولویت دولت قرار بگیرد

استانداردسازی جاده‌های پر ترافیک در اولویت دولت قرار بگیرد

عضو کمیسیون عمران مجلس بر ضرورت تدوین برنامه زمان بندی شده برای استانداردسازی جاده‌های کشور تاکید کرد و گفت: ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز شناسایی شده جاده‌ها باید در اولویت برنامه‌های دولت قرار بگیرد.

به گزارش نمایندگان ما، رحمت اله فیروزی پوربادی در خصوص ضرورت رفع نقاط حادثه خیز کشور گفت: نوسازی راه‌های مواصلاتی یکی از موضوعات ضروری امروز کشور به ویژه در جاده‌های پر ترافیک است که باید به طور ویژه مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

نمایند مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش نمایندگان برای اختصاص اعتبار ویژه برای بهسازی معابر و جاده‌ها مواصلاتی کشور ادامه داد: با توجه به اشراف نمایندگان مجلس بر موضوعات و مسائل حوزه‌های انتخابیه خود همواره از افزایش اعتبارات عمرانی که بخش عظیمی از مراجعات و درخواست های مردمی را نیز شامل می‌شود، حمایت می‌کنند. اما لایحه بودجه با توجه به برنامه‌ریزی های سازمان برنامه و بودجه سقف و درآمد مشخصی داشته و نمی‌توان برای آن خارج از آن، اعتباری در نظر گرفت. پیشنهادات مختلفی برای استفاده از ظرفیت‌های خارج از بودجه توسط بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی و راه‌سازی ارائه شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر ضرورت تدوین برنامه زمان بندی شده برای استانداردسازی جاده‌های کشور عنوان کرد: ایمن سازی راه‌ها و جاده‌ها و رفع نقاط حادثه خیز شناسایی شده باید در اولویت برنامه‌های دولت قرار بگیرد و از اعتبارات پیش بینی شده با اولویت بهسازی و اصلاح معابر بهره بگیرد تا در ایام پر ترافیک مانند تعطیلات نوروزی شاهد حوادث ناگوار برای هموطنانمان نباشیم.

انتهای پیام

کد خبر 12327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =