کد خبر 12352
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

حسین زاده:

گازرسانی به ۱۸ روستای «درز و سایبان» و «هرمود» در سال جدید

گازرسانی به ۱۸ روستای «درز و سایبان» و «هرمود» در سال جدید

نماینده مردم لارستان در مجلس از گازرسانی به ۱۸ روستای «درز و سایبان» و «هرمود» در سال جدید خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، حسین حسین زاده با اشاره به نشست با دهقان فرماندار ویژه لارستان و مهندس چگینی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و مهندس محمدحسینی مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت گاز، نتایج این دیدارها را تشریح کرد.

حسین زاده یادآور شد: در این دیدارها پیگیر گازرسانی به دو منطقه «درز و سایبان» و «هرمود» شدیم که مورد موافقت مدیران شرکت ملی گاز قرار گرفت. سپس سپس موافقت وزیر را اخذ شد و مهندس اوجی دستور داد تا گازرسانی به این مناطق در سال آینده انجام شود.

وی افزود: با گازرسانی به این دو منطقه، روستاهای سایبان، درز، بلوچی، هرمود مهرخویی، زاهدمحمود، علی‌آباد، مهرآباد، دولت‌آباد، شاه‌غیب، رمی‌جان، شت‌وان، کهنه‌برهان، سردشت، چاه‌نهر، بیخویه، شاه قطب‌الدین حیدر، دولت‌آباد قدیم و شهرک سایبان دارای گاز می‌شوند و دیگر هیچ روستایی در شهرستان لارستان فاقد شبکه گاز نخواهد بود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی با اشاره به تزریق گاز به شبکه گازرسانی شهرستان جویم، بخش بنارویه و تعدادی از روستاهای اوز که در روزهای آینده صورت خواهد گرفت، ابراز امیدواری کرد که سال ۱۴۰۲، سال اتمام عملیات گازرسانی به جنوب فارس باشد.

منبع:خانه ملت

انتهای پیام 

کد خبر 12352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =