کد خبر 9628
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

حسین زاده:

رئیس جمهور و وزیر کشور نسبت به ارتقا بخش بیرم به شهرستان بیرم اقدام کنند

رئیس جمهور و وزیر کشور نسبت به ارتقا بخش بیرم به شهرستان بیرم اقدام کنند

نماینده لارستان در مجلس با بیان اینکه سیل خروشان و جمعیت عظیم مردم در وداع با پیکر شهیدان مدافع امنیت عرفانی نیا و جنگجو، صحنه زیبای دیگری را در تاریخ بیرم رقم زد، گفت: رئیس جمهور و وزیر کشور نسبت به ارتقا بخش بیرم به شهرستان بیرم اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، حسین حسین زاده نماینده لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز(یک‌شنبه ۱۵ آبان ماه) و در نطق میان دستور با پخش فیلم‌هایی از مراسم تشییع پیکر شهدای مدافع امنیت عرفانی نیا و جنگجو،  گفت: سلام و درود نثار ارواح طیبه شهدا، امام شهدا و سلام بر  شهدای مظلوم زائر شاه چراغ، شهیدان آستان شاه نور که ناگهان با یک گلوله و چند قطره خون به بارگاه نور پرکشیدند. آری؛ بار دیگر زیارت حرم معنی شد، مظلومیت شیعه به خون امضا شد.

وی ادامه داد: سلام و درود بر رهبر عزیزم، اماما، رهبرا، سلام بنده را از سوی دیار سربازان کوی ولایت از سرزمین دلهای عاشق امامت و وسربازان جان برکف و از دیار مردمان سختکوش و سخاوت مند جنوب، از مامنگاه عالمان و عارفان وارسته الهی و از دیار وحدت و همدلی شیعه و سنی پذیرا باشید. ای مرجع،  ای مقتدایم، امیدوارانه پای سخنان گهربارتان می‌نشینیم و عاشقانه گوش جان به هدایتتان می سپاریم تا شاید در مسیری گام برداریم که مورد رضای حضرت بقیه‌الله باشد و از عمق جان دل و با اعتقاد قلبی می گویم "رهبر من نور چشمان من است، عشق او آیین و ایمان من است، ذالفقار حیدری در دست اوست، طاعتش میثاق و پیمان من است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر چه قلب هر انسان آزرده ای از شنیدن فاجعه عظیم حرم مطهر احمد ابن موسی شاه چراغ به درد آمد و اما خروش میلیونی ملت بصیر، هوشیار و بیدار با وحدت و همدلی و هم بستگی خود در تشییع پیکر این شهدا در شیراز و مشهد و جای جای میهن عزیزم ایران و هم چنین در روز ۱۳ آبان تحت لقای جمهوری اسلامی با طبعیت از ولی امر مسلمین جهان آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای نشان دادند.

نماینده لارستان در مجلس خطاب به مسئولان کشور اظهار کرد: فصل، فصل وحدت و ایثار و گذشت است. همه با هم باید به نوجوانان و جوانان بهای بیشتری دهیم.

حسین زاده ادامه داد: از تمام زحمت‌کشان حوزه امنیت کشور به ویژه در استان فارس از جمله فرماندهی نیروی انتظامی، مدیر کل اطلاعات، اطلاعت سپاه و فرماندهی سپاه فجر، مدیریت دادگستری و شورای تامین و استاندار خدوم و پر تلاش، جهادی و هم چنین دانشمند فرزانه نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز حضرت آیت الله لطف الله دژکام تقدیر و تشکر می‌کنم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر جهادی و پرتلاش کشور برادر ارزشی سردار وحیدی؛ در سحرگاه روز جمعه ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۱ روز اخلاق و مهر ورزی و روز ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق (ع) خبر شهادت، شهید جنگ جو و شهید عرفانی نیا بسیجی و طلبه شهید حافظ کل قرآن در بیرم لارستان استان فارس دل صدها هزار نفر از مردم را به درد آورد که سیل خروشان و جمعیت عظیم مردم در وداع با پیکر این دو شهید صحنه زیبای دیگری را در تاریخ بیرم رقم زد، در بیرم لارستان با مردمانی صبور با قرآنی که در آیام بحران سیل، تلخی زندگی و مشکلات بار دیگر بر مردم شریف چهره نشان داد. از این رو بار دیگر از تلاش‌های هلال احمر و وزیر کشور که از این منطقه بازدید داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم.

نماینده لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس ادامه داد: رسالت این دو شهید ارتقای بخش بیرم و خوشحالی مردم بود لذا از رئیس جمهور و وزیر کشور خواهشمندم نسبت به ارتقا بخش بیرم به شهرستان بیرم اقدام عاجل نمایند. درخواست دیگر تسریع در ماده ۲۳ آب رسانی به ۶ بخش جنوبی فارس شامل صحرای باغ، بیرم، بخش مرکزی گراش، خیرگور، مرودشت، چاه‌ورز و شروع آن است. همچنین ضمن تشکر از وزیر نفت و معاونان و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران برای موفقیت‌ها اخیر به ویژه درحوزه دیپلماسی انرژی، خواشمندم اکتشاف چاه گازی بیرم را عملیاتی کند.

انتهای پیام

کد خبر 9628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =