کد خبر 12381
۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰

خانی در گفتگو با نمایندگان ما: 

مجلس گزارش گران‌فروشی ایام عید را اخذ می‌کند/ باید با گران‌فروشان برخورد شود 

مجلس گزارش گران‌فروشی ایام عید را اخذ می‌کند/ باید با گران‌فروشان برخورد شود 

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت: حتما پس از تعطیلات نوروز گزارش های لازم را اخذ می‌کنیم و اگر در این ایام گران‌فروشی شده باشد، حتماً با کسانی که گران‌فروشی کردند، برخورد می‌شود.  

علی اصغر خانی نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، درباره جلسات نظارتی مجلس شورای اسلامی برای کنترل قیمت‌ها در شب عید، اظهار داشت: ما جلسات زیادی را با دولتمردان و به ویژه وزرای اقتصادی برگزار کردیم و آنان برنامه‌های خود را برای کنترل قیمت‌ها به ما ارائه دادند.  

وی متذکر شد: همه تلاش ما بر این بوده است که اقداماتی انجام شود تا شب عید به مردم فشار وارد نشود. نمایندگان همواره به ویژه در نطق و تذکرات و جلسات خود با دولتمردان تاکید می‌کنند که دولت باید جلوی گرانی ها را بگیرد.  

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در جلسات خود با دولتمردان تاکید کردیم که تیم ویژه ای را برای نظارت بر بازار شب عید در نظر گیرند و کنترل قیمت‌ها در شب عید نیازمند کار جهادی است.  

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به ویژه در بخش محصولات کشاورزی اقدامات زیادی را انجام داده است تا مردم برای تهیه کالاهای اساسی و میوه و گوشت و مرغ مشکلی در شب عید و ماه مبارک رمضان نداشته باشند و کارهای خوبی انجام شده است و نحوه توزیع این اقلام هم به بازار بسیار خوب است.  

خانی تاکید کرد: انتظار داریم نظارت دولت بر بازار جدی باشد چرا که همه نوع کالا وجود دارد اما گرانی ها زیاد است و دولت باید کنترل کند. البته دستگاه‌های نظارتی هم باید به دولت کمک کنند و قوه قضاییه و سازمان تعزیرات هم باید در بازار شب عید کنترل و نظارت لازم را انجام دهند.  

وی تاکید کرد: باید با گران‌فروشان برخورد قاطع شود و جلوی آنان گرفته شود تا مسیر گران‌فروشی برای همیشه قطع شود.  

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی هم به طور ویژه درباره موضوع حمل و نقل و قیمت بلیط با مسئولان ذیربط به صورت مفصل جلساتی را برگزار کرد و تاکید کردیم که نباید قیمت بلیط گران و افسارگسیخته باشد.  

وی خاطرنشان کرد: حتما پس از تعطیلات نوروز هم گزارش های لازم را اخذ می‌کنیم و اگر گران‌فروشی شده باشد، حتماً باید با کسانی که گرانفروشی کردند و تخلفات داشتند، برخورد شود.

انتهای پیام

کد خبر 12381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =