کد خبر 12454
۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

نوش آبادی:

مسئولان برای تحقق شعار سال همه تلاش خود را به کار گیرند

مسئولان برای تحقق شعار سال همه تلاش خود را به کار گیرند

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولان کشور برای تحقق شعار سال، همه تلاش خود را معطوف به کنترل و مهار تورم و گرانی های سرسام آور کنند و با برنامه ریزی بیشتر رشد تولید را فراهم نمایند.

حسین نوش آبادی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه- ۱۵ فروردین) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت پاسداران مدافع حرم که اخیرا توسط رژیم صهیونیستی در سوریه به شهادت رسیدند، بیان کرد: صهیونیست های متجاوز و غاصب بدانند این جنایت بزرگ بی پاسخ نخواهد ماند و در زمان و مکان مناسب انتقام خون شهدای مدافع حرم از اشغالگران قدس شریف گرفته خواهد شد و به سزا اعمال ننگینشان خواهند رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: سال ۱۴۰۲ با پیام و سخنان ارزشمند رهبری در جوار حرم مطهر رضوی آغاز شد و نقشه راه کشور در بخش های مختلف در بیانات راهگشای ایشان به خوبی ترسیم شد. بی تردید نقد مسائل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور و ارائه راهبردهای مناسب برای مقابله با چالش های پیش روی انقلاب و تحلیل واقع بینانه از مشکلات و موانع و لزوم نگاه تحولی برای برون رفت از شرایط کنونی کشور می تواند نظام اسلامی را در برابر فشارهای منطقه ای و بین المللی مقاوم سازد و وضعیت نابسامان اقتصادی و معیشتی را بهبود ببخشد و بسترساز پیشرفت و تعالی کشور گردد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی عنوان کرد: امیدوارم مسئولان کشور برای تحقق شعار سال، همه تلاش خود را معطوف به کنترل و مهار تورم و گرانی های سرسام آور کنند و با برنامه ریزی و نظارت بیشتر رشد تولید را که متضمن سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال و کارآفرینی در کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است، فراهم نمایند.

نوش آبادی تاکید کرد: قوای سه گانه کشور با هماهنگی بیشتر و بکارگیری همه ظرفیت های مادی و معنوی و الهام از رهنمودهای رهبر انقلاب زمینه ساز تحولات فرهنگی و اقتصادی شوند و با اعتماد به نفس ملی و کار شبانه روزی در کاهش تصدی گری و دخالت در امور اقتصادی نظارت های خود را گسترش داده تا از هرگونه سوء استفاده و فرصت طلبی افراد سودجو جلوگیری و با گلوگاه های فساد مبارزه شود. بدیهی است برای غلبه بر مشکلات و بی اثر ساختن اهداف دشمن لازم است نقایص موجود در کشور را برطرف کنیم و در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی بخش های اقتصادی را به مردم واگذار کنیم و با مشارکت واقعی مردم جلوی رانت سیاسی و اقتصادی گرفته شود.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص مشکلات حوزه انتخابیه اش بیان کرد: در حوزه حمل و نقل عمومی، نوسازی و ساماندهی ناوگان حمل و نقل مسافری و افزایش مناسب تعداد وسایل نقلیه عمومی برای حمل و نقل درون شهری و برون شهری مورد انتظار است. تسریع در اجرای پروژه مترو ورامین به تهران در صدر انتظارات مردم حوزه انتخابیه قرار دارد که امیدوارم شرکت راه آهن با تمکین دستور رئیس جمهورو ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور در واگذاری قطار حومه ای به شرکت مترو، بیش از این مانع از اجرای پروژه مترو نشود و با سرنوشت مردم بازی نکند. مردم تحمل مانع تراشی و کارشکنی برخی افراد که بر اساس منافع شخصی و سیاسی مایل به اجرای مترو نیستند را ندارند.

نوش آبادی همچنین در حوزه بهداشت، راه های مواصلاتی، مسکن، تامین آب و ساماندهی اتباع خارجی به وزرای مربوطه این حوزه ها تذکراتی ارائه کرد و تعلل و تاخیر در پرداخت حقوق معلمان و عدم اجرای قانون رتبه بندی معلمان را متذکر شد.

انتهای پیام

کد خبر 12454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =