کد خبر 12410
۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴

شهبازی در گفتگو با نمایندگان ما:

قوانین خوبی در راستای رفع موانع تولید تصویب شده است

  قوانین خوبی در راستای  رفع موانع تولید تصویب شده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: مجلس شورای اسلامی در سه سال اخیر، قوانین خوبی را در راستای کمک به شرایط اقتصادی جامعه، حمایت از کسب و کارها و رفع موانع تولید تصویب کرده است.

علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، در خصوص توجه مجلس شورای اسلامی به تحقق شعار سال ۱۴۰۱، گفت: مجلس شورای اسلامی در سه سال اخیر، قوانین خوبی را در راستای کمک به شرایط اقتصادی جامعه، حمایت از کسب و کارها و رفع موانع تولید تصویب کرده است.

شهبازی خاطر نشان کرد: دولت موظف است آنگونه که شایسته است قوانین اقتصادی که مجلس شورای اسلامی، تصویب کرده است را عملی کند و مجلس نیز باید از طریق بعد نظارتی خود، در قالب تذکر، سوال، تحقیق و تفحص به تحقق شعار سال و مسائل اقتصادی کشور رسیدگی کند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، افزود: معمولا مجلس شورای اسلامی در روزهای سه شنبه هر هفته در طول سال، آن بعد نظارتی خود را در قالب سوال، تذکر و پیگیری مشکلات، عملی می کند و در جهت تحقق شعار سال، به صورت جدی از بعد نظارتی خود استفاده می کنند.

شهبازی در انتها بیان کرد: در سال جاری نیز سعی مجلس شورای اسلامی بر این است که بعد نظارتی خود را تقویت کرده و آن را در جهت تحقق شعار سال، کمک به دولت و رفع موانع اقتصادی و کم و کاستی های این چنینی به کارگیرد.

انتهای پیام

کد خبر 12410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =