کد خبر 11874
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

با حضور رئیس کمیسیون آموزش مجلس؛

نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی در مجلس شورای اسلامی، با حضور رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، نمایشگاه معرفی گزیده‌ای از دستاوردهای حوزه‌های پژوهش و فناوری، آموزش و کارآفرینی، تجاری‌سازی و اقتصاد دانش‌بنیان و فرهنگی جهاد دانشگاهی با حضور علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری و تنی چند از نمایندگان دیگر از جمله صدیف بدری و محمدرضا دشتی اردکانی و رئیس جهاد دانشگاهی افتتاح شد.

علیرضا منادی سفیدان در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: با توجه به نامگذاری شعار سال و تأکیدات ویژه برای توسعه اقتصاد دانش بنیان، جهاد دانشگاهی در کنار سایر شرکت‌های دانش بنیان موفق شد که سال گذشته رکورد گردش مالی 400 هزار میلیارد تومانی را ثبت کند که باید با حمایت‌های قانونی از شرکت‌های دانش بنیان این حوزه را تقویت کرد.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به وجود 8 هزار شرکت دانش بنیان در کشور، یادآور شد: جهاد دانشگاهی یکی از پیشگامان عرصه دانش بنیانی کشور بوده و امروز شاهد دستاوردهای جهاد دانشگاهی بودیم.

وی فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه پزشکی، ناباروری، مبارزه با بیماری‌‎های سرطانی، کیت جدید تشخیص شیمی درمانی و فعالیت‌های فرهنگی را از جمله اقدامات مثبت این نهاد برخواسته از انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: قطعا جهاد دانشگاهی در سال آینده بیش از پیش مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

منادی سفیدان با یادآوری فعالیت‌های مثبت پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی که منجر به تولد فرزند برای زوجین نابارور شد، افزود: این تلاش‌های پزشکی در راستای جوانی جمعیت بوده و در کنار این اقدامات در حوزه صنعتی و کشاورزی نیز اقدامات بسیار خوبی برای اهداف اقتصادی کشور انجام شده است.

لازم به ذکر است، این نمایشگاه در بازه زمانی تاریخ ۱۳ تا ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه دائمی خانه ملت برگزار می‌شود.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 11874

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =