کد خبر 12655
۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱

اعظمی ساردوئی:

لزوم تعیین تکلیف و آغاز پروژه راه آهن جیرفت

لزوم تعیین تکلیف و آغاز پروژه راه آهن جیرفت

نماینده مردم جیرفت در مجلس یازدهم خطاب به وزیر راه گفت: چرا پروژه راه آهن جیرفت که دارای ردیف است، اجرایی نمی شود؟

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، ذبیح الله اعظمی ساردوئی در نشست علنی امروز (یکشنبه 27 فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از حضور حماسی ملت شریف ایران و مردم شریف جیرفت و عنبرآباد در راهپیمایی روز قدس تشکر می کنم.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس یازدم گفت: ضمن قدردانی از زحمات دکتر ساداتی نژاد وزیر سابق جهاد کشاورزی، از رئیس جمهور درخواست دارم که هر چه سریعتر فردی متخصص، توانمند و مسلط به امور کشاورزی کشور به عنوان وزیر جهاد به مجلس معرفی کند، زیرا امنیت غذایی کشور مروبط به این وزارتخانه است. همچنین وضعیت بازار گوشت مرغ در کشور متلاطم است. سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، برنامه ریزی جدی و دقیق در این موضوع داشته باشد.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: چرا پروژه راه آهن جیرفت که دارای ردیف است، اجرایی نمی شود؟ حمل بیش از 5 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی منطقه هفت گنج و مواد معدنی مختلف، اهمیت این خط آهن را دوچندان کرده است. لطفا دستور فرمایید این پروژه تعیین تکلیف و نهایی شده و پیگیری فرمایید که هر چه سریعتر مطالعات گسل های شهر جیرفت نیز انجام شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: طرح بیمه هنرمندان کشور را اجرایی و حمایت کنید.

اعظمی خاطرنشان کرد: از اقدام موثر وزیر راه و شهرسازی و استاندار کرمان در حمایت و اجرای طرح نهضت ملی مسکن به خصوص در جیرفت و عنبرآباد که پیش رو در اجرای این پروژه هستند، تقدیر و تشکر می کنم.

انتهای پیام

کد خبر 12655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =