کد خبر 12858
۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳

راستی در گفتگو با نمایندگان ما:

کالابرگ الکترونیکی در ماه های آینده در اختیار مردم قرار خواهد گرفت/ نمایندگان مطالبات مردم را پیگیری می‌کنند

کالابرگ الکترونیکی در ماه های آینده در اختیار مردم قرار خواهد گرفت/ نمایندگان مطالبات مردم را پیگیری می‌کنند

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، گفت: در یکی دو ماه آینده اجرای کالابرگ ها عملی خواهد شد و این کارت های اعتباری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

جعفر راستی نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، در خصوص علت گرانی کالاهای اساسی مردم، گفت: یکی از عوامل اصلی گرانی کالاهای اساسی مردم، برکناری وزیر جهاد کشاورزی است که با مشخص شدن تکلیف وزارت جهاد کشاورزی امیدواریم این مشکل هرچه سریعتر حل شود.

وی بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دولت درخواست کرده اند که برای مردم مخصوصاً قشر آسیب پذیر جامعه، کالابرگ الکترونیک قرار داده شود، که در کالابرگ الکترونیک حدود ۱۰ قلم از کالاهای اساسی مورد نیاز مردم مانند گوشت قرمز، مرغ، شکر، پنیر، برنج و... لحاظ شده است که مردم با داشتن این کارت‌های اعتباری می توانند کالاهای اساسی خود را با قیمت مناسب دولتی خریداری نمایند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، در انتها بیان کرد: در یکی دو ماه آینده موضوع کالابرگ ها عملی خواهد شد و این کارت های اعتباری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مطالبات مردم را از دولت بازخواست خواهند کرد و در راستای احقاق حقوق مردم تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام

کد خبر 12858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =