کد خبر 12952
۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸

محسنی در گفتگو با نمایندگان:

گازرسانی به برخی از روستاهای مازندران تا پایان خرداد و تیر ماه سال جاری انجام میشود

گازرسانی به برخی از روستاهای مازندران تا پایان خرداد و تیر ماه سال جاری انجام میشود

نماینده چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: تا پایان خرداد و تیر ماه سال جاری، گازرسانی به برخی از روستاهای محروم مازندران به طور کامل انجام شود که در راستای این اقدامات، قدردان تلاش های شرکت ملی گاز ایران هستیم.

محمدعلی محسنی بندپی نماینده چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، در خصوص فعالیت شرکت ملی گاز ایران، گفت: در حال حاضر شرکت ملی گاز ایران فعالیت های قابل توجهی در کشور انجام داده است که جا دارد از این تلاش های بی وقفه قدردانی شود.

وی بیان کرد: در بحث گازرسانی به روستاهای محروم لاریجان مازندران، شرکت ملی گاز ایران اقدامات بسیار خوبی انجام داده است و به  این روستاها در زمستان ۱۴۰۱، گازرسانی شده است که در همین خصوص از آقای چگینی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران بسیار متشکریم.

وی بیان کرد: هم اکنون شرکت ملی گاز ایران در حال گازرسانی به ۸۵ روستا از روستاهای محروم حوزه انتخابیه بنده است و در این زمینه اعتباری حدود ۳ هزار میلیارد اختصاص داده شده است.

نماینده چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی، در انتها بیان کرد: قرار بر این است که تا پایان خرداد و تیر ماه سال جاری، گازرسانی به برخی از روستاهای محروم مازندران به طور کامل انجام شود و مطالعات لازم برای گاز رسانی به دیگر روستاهای این استان، در حال انجام است که در راستای این اقدامات، قدردان تلاش های شرکت ملی گاز ایران هستیم و سپاسگزاریم که پس از چهل سال، مشکل گازرسانی به برخی از روستاهای محروم این استان، حل شد.

انتهای پیام

کد خبر 12952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =