کد خبر 12880
۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳

حسینی که در گفتگو با نمایندگان:

وزارت صمت بر عرضه محصولات و نظارت بر بازار آنطور که باید رسیدگی نکرده است

وزارت صمت بر عرضه محصولات و نظارت بر بازار آنطور که باید رسیدگی نکرده است

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی، گفت: به نظر می‌رسد با اینکه وزارت صمت در بحث تولید موفقیت هایی داشته است اما این موفقیت ها کافی نبوده است و بر عرضه محصولات و نظارت بر بازار، آنطور که باید رسیدگی نشده است.

سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، در خصوص عملکرد وزارت صمت گفت: هر وزارتخانه ای در کشور، ممکن است نقاط قوت و ضعفی داشته باشد که می توان گفت یکی از نقاط ضعف وزارت صمت عدم نظارت بر بازار بوده است.

وی بیان کرد: یکی از نقاط ضعف وزارت صمت، نابسامانی و عدم نظارت در بازار خودرو است که این موضوع یک مسئله مهم بشمار می آید و باید به آن رسیدگی شود، در بحث تولید نیز، ما در ماه های اخیر رشد متناسبی داشته ایم اما در مقابل، در عرضه محصولات و نظارت بر بازار، وزارت صمت ضعیف عمل کرده است و به نظر می‌رسد با اینکه وزارت صمت در بحث تولید موفقیت هایی داشته است اما این موفقیت ها کافی نبوده است و بر عرضه محصولات مربوطه و نظارت بر بازار، آنطور که باید رسیدگی نشده است.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی، افزود: ما در سال گذشته، صادرات متناسبی داشتیم اما در بحث صادرات نیز آن انتظاراتی که از وزارت صمت میرفت، به خوبی تحقق پیدا نکرد و ما باید تلاش کنیم تا صادرات کشور را بهتر پیش ببریم تا آن رشد اقتصادی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند محقق شود.

حسینی کیا خاطر نشان کرد: اقدامات دیگری در زمینه معادن انجام شده است که این اقدامات لازمه کشور بوده است اما کافی نبوده است، در صورتی که در بحث اقتصادی، معادن باید جایگزین نفت شوند و از نظر بنده در این حوزه نیز ظرفیت بیشتری وجود دارد که وزارت صمت باید به آن توجه کند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی، در انتها بیان کرد: در بحث تکمیل زنجیره ها در تولیدات نیز، وزارت صمت فعالیت هایی انجام داده است اما این فعالیت ها کافی نبوده است، در این حوزه با افزایش تولید مواجه بوده ایم اما نظارت بر این حوزه کافی نبوده است و در تکمیل زنجیره ها در تولیدات، حرکتی که انجام شده است حرکت شتابانی نبوده است، در صورت کلی می توان گفت وزارت صمت در حوزه های مختلف تلاش هایی داشته است اما این تلاش‌ها کافی نبوده اند.

انتهای پیام

کد خبر 12880

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =