کد خبر 12859
۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

شریعتی در گفتگو با نمایندگان:

استیضاح وزیر صمت تنها نظر شخصی نمایندگان نیست بلکه نظر مردم نیز هست

استیضاح وزیر صمت تنها نظر شخصی نمایندگان نیست بلکه نظر مردم نیز هست

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر امروز برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتقادات جدی درخصوص وزارت صمت دارند، این مسئله تنها نظر شخصی نمایندگان نیست بلکه نظر مردم نیز هست و نمایندگان وظیفه دارند که از حقوق مردم دفاع کنند.

غلامرضا شریعتی اندراتی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، در خصوص عملکرد وزارت صمت گفت: ما در هر زمانی که به نظرات مردم رجوع میکنیم شاهد آن هستیم که نظر مردم راجع به وزارت صمت این است که این وزارتخانه بسیار ضعیف عمل کرده است و مردم از عملکرد این وزارتخانه راضی نیستند و لذا اگر امروز برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتقادات جدی درخصوص این وزارتخانه دارند، این مسئله تنها نظر شخصی نمایندگان نیست بلکه نظر مردم نیز هست و نمایندگان وظیفه دارند که از حقوق مردم دفاع کنند.

وی بیان کرد: وزارت صمت در حوزه خودرو، فولاد، مصالح ساختمانی، لوازم خانگی و... به خوبی عمل نکرده است و نتوانسته است در این حوزه ها رضایت مردم را جلب کند و به همین خاطر است که گفته میشود عملکرد عمومی وزارت صمت قابل دفاع نیست.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، افزود: در هر سال، در حوزه صنایع شاهد آن هستیم که قیمت ها چندین بار بالا می رود و ثبات قیمت در این بازار وجود ندارد، این مسئله نشانگر آن است که وزارت صمت نتوانسته است بر بازار مسلط شود.

شریعتی در انتها بیان کرد: در حال حاضر ما بسیاری از نیازهای کشور را با ریال تولید می کنیم اما در مقابل شاهد آن هستیم که وزارت صمت بازار را به دلار وابسته کرده است که این موضوع با فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه وابستگی قیمت ها را به دلار کم کنیم، تناقض دارد، درست که ما برخی از اقلامی که در کشور به آن نیاز است را مجبوریم که با دلار خریداری کنیم اما اینکه وزارت صمت خود را کاملاً به دلار وابسته کرده است قابل توجیه نیست.

انتهای پیام

کد خبر 12859

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =