کد خبر 13105
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

ذاکر در گفتگو با نمایندگان:

با تشکیل وزارت بازرگانی مشکلات عمده کشور در حوزه صادرات و واردات حل خواهد شد

با تشکیل وزارت بازرگانی مشکلات عمده کشور در حوزه صادرات و واردات حل خواهد شد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، گفت: با تشکیل وزارت بازرگانی، موانع پیش روی صادرات و واردات در کشور برداشته میشود، در حال حاضر ما هزاران کیلومتر مرز مشترک با کشور های همسایه داریم که میتوانیم با تشکیل وزارت بازرگانی و داشتن روابط اقتصادی با این کشور ها، عمده‌ای از مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم.

سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، در خصوص تشکیل وزارت بازرگانی، گفت: دادن رأی حداکثری نمایندگان مجلس برای تشکیل وزارت بازرگانی، نشانگر فواید این وزارتخانه در راستای بهبود وضعیت اقتصادی و رونق صادرات است.

وی بیان کرد: ما هم اکنون در حوزه صادرات مشکلات متعددی داریم و باتوجه به اینکه امسال مهار تورم و رشد تولید نام گذاری شده است، در این سال نیازمند آن هستیم که یک تحول بزرگ در حوزه صادرات و واردات و نظارت بر این حوزه ها را داشته باشیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، افزود: با تشکیل وزارت بازرگانی، موانع پیش روی صادرات و واردات در کشور برداشته میشود، در حال حاضر ما هزاران کیلومتر مرز مشترک با کشور های همسایه داریم که میتوانیم با تشکیل وزارت بازرگانی و داشتن روابط اقتصادی با این کشور ها، عمده‌ای از مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم.

ذاکر در انتها بیان کرد: هدف از تشکیل وزارت بازرگانی حل مشکلات اقتصادی کشور، گره‌گشایی در حوزه صادرات و واردات و تنظیم عرضه و تقاضا در بازار است، که حل این مشکلات می تواند در کاهش تورم موثر باشد، همچنین تشکیل این وزارتخانه می‌تواند در کنترل ارز و دلار نیز موثر باشد.

انتهای پیام

کد خبر 13105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =