کد خبر 13132
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴

حدادی در گفتگو با نمایندگان:

نسبت به واگذاری خودروهای خارج از نوبت شفاف سازی شود

نسبت به واگذاری خودروهای خارج از نوبت شفاف سازی شود

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی، گفت: بهتر است نماینده ویژه رئیس‌جمهور نیز گزارشی مستند از ادعای خود مبنی بر خودروهای واگذارشده خارج از نوبت به نمایندگان و... به مردم و نهادهای ذیربط بدهند و در این خصوص مسئولیت حقوقی ادعاهای خود را بپذیرند.

علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، در خصوص خبر واگذاری خودرو شاسی بلند خارج از نوبت به برخی از نمایندگان، اظهار داشت: جهت تنویر افکار عمومی در خصوص دریافت خودرو خارج از نوبت شاسی بلند، صراحتا اعلام می‌کنم که بنده خودرویی دریافت نکرده ام.

وی بیان کرد: بهتر است حجت الاسلام درویشیان، نماینده ویژه رئیس‌جمهور نیز گزارشی مستند از ادعای خود مبنی بر خودروهای واگذارشده خارج از نوبت به وکلای مردم و نیز خودروهای واگذار شده به نهاد ریاست جمهوری و وزارتخانه های دولتی به مردم و نهادهای ذیربط بدهند و در این خصوص مسئولیت حقوقی ادعاهای خود را بپذیرند.

حدادی در انتها بیان کرد: همچنین از هیات رییسه محترم مجلس می خواهم با توجه به این که این موضوع موجب تکدر خاطر مردم، القاء حس ناامیدی و بی اعتمادی مردم نسبت به خادمان ملت و سبب خدشه به جایگاه مردمی مجلس شده است، نسبت به شفاف سازی و بیان واقعیت اقدام کنند.

انتهای پیام

کد خبر 13132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =