کد خبر 13172
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰

با بدرقه رسمی استاندار مشهد؛

رئیس مجلس ازبکستان مشهد را به مقصد تاشکند ترک کرد

رئیس مجلس ازبکستان مشهد را به مقصد تاشکند ترک کرد

رئیس مجلس قانون‌گذاری ازبکستان و هیأت پارلمانی همراه که به دعوت رسمی قالیباف به ایران سفر کردند، پس از دیدارهای رسمی خود با رئیس مجلس و رئیس جمهور و بازدید از شهرهای اصفهان و مشهد مقدس به سفر خود پایان دادند و مشهد را به مقصد تاشکند ترک کردند.

به گزارش نمایندگان، نورالدین جان اسماعیل‌اف رئیس مجلس قانون‌گذاری ازبکستان و هیأت پارلمانی این کشور که به دعوت رسمی قالیباف به ایران سفر کرده بودند با همراهی غلامرضا نوری قزلجه رئیس گروه دوستی پارلمانی مجلس شورای اسلامی از شهرهای اصفهان و مشهدمقدس بازدید به عمل آوردند و در نهایت با بدرقه رسمی استاندار مشهد، این شهر را به مقصد تاشکند پایتخت ازبکستان ترک کردند.

زیارت حرم مطهر حضرت امام رضا (ع)، حضور در مسجد گوهرشاد در حرم مطهر رضوی، بازدید از موزه آستان قدس، بازدید از پارک علم و فناوری خراسان رضوی و دیدار گفت‌وگو با استاندار خراسان رضوی از برنامه‌های هیأت پارلمانی ازبکستان در سفر به مشهد بود.

لازم به ذکر است، روز گذشته نورالدین جان اسماعیل‌اف پس از دیدارهای رسمی خود با رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور، وارد اصفهان شده و از جاذبه‌های گردشگری اصفهان از جمله مسجد امام، مسجد شیخ لطف الله، میدان نقش جهان و پل خواجو بازدید به عمل آوردند.

اسماعیل اف را چهار تن از نمایندگان مجلس قانونگذاری و سنای این کشور همراهی می‌کردند.

سفر رئیس مجلس و هیأت پارلمانی ازبکستان با هدف توسعه روابط تجاری، ترانزیتی و گردشگری بین دو کشور صورت گرفت.

انتهای پیام

کد خبر 13172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =