کد خبر 13353
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰

دشتی اردکانی:

نظر فراکسیون انقلاب در انتخابات هیأت رئیسه اولویت باشد

نظر فراکسیون انقلاب در انتخابات هیأت رئیسه اولویت باشد

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب با اشاره به نقش فراکسیون انقلاب در مجلس یازدهم گفت: زمانی که حزب نداریم فراکسیون می‌تواند نقش مهم و اساسی در تصمیمات مهم کشور داشته و فراکسیون اکثریت می‌تواند این نقش را بازی کند.

به گزارش نمایندگان، محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس امسال نسبت به سال های دیگر منظم تر بود و توانست بعضی از این نقش های محوله را به خوبی ایفا کند، گفت: امیدواریم این فراکسیون امسال نیز بتواند نقش خود را بیشتر و بهتر ایفا کند تا نماینده ها بتوانند تکلیف خود را در بعضی از طرح ها و لوایح مهم که به مسائل معیشتی و ملی کشور باز می گردد به بهترین وجه انجام دهند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به احتمال کاندیداتوری تعدادی از اعضای فراکسیون در انتخابات هیات رئیسه مجلس در اجلاسیه چهارم مجلس، گفت: اگر اجماع روی یک لیست قرار بگیرد، قدرت مجلس بیشتر شده و اگر رئیس مجلس با آرای بیشتری انتخاب شود، می‌تواند در اداره مجلس نقش بهتری داشته باشد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در بحث انتخابات هیات رئیسه مجلس از نظر اخلاقی و حرفه ای باید نظر فراکسیون در اولویت باشد و باید منتظر تصمیم فراکسیون در این خصوص بمانیم.

انتهای پیام

کد خبر 13353

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =