کد خبر 13394
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

ذاکر:

تک روی ها در فراکسیون انقلاب خوب نیست

تک روی ها در فراکسیون انقلاب خوب نیست

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: تک روی ها در فراکسیون انقلاب خوب نیست و احتمالا این افراد به دلیل منافع شخصی وارد فراکسیون انقلاب اسلامی شده اند. اگر اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی به تعهدشان عمل نکنند رخنه ای در تصمیمات ایجاد می شود و با افزایش آمار تک روی ها، اصل فراکسیون زیر سوال می رود و مردم هم نسبت به عنوان فراکسیون انقلاب اسلامی بدبین می شوند.

به گزارش نمایندگان، سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تعهد به تصمیمات فراکسیونی در فراکسیون انقلاب اسلامی، گفت: تعهد و وفاداری اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی موجب پیشبرد اهداف انقلاب می شود. انتخاب افراد برای اداره مجلس حتما باید با هماهنگی های لازم انجام شود و باید بر اساس تصمیمات فراکسیونی صورت گیرد.

وی افزود: اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی باید وفای به عهد کنند زمانیکه در فراکسیون تصمیم گرفته می شود مبنی بر اینکه فردی نسبت به دیگری برای اداره مجلس اصلح است باید به این تصمیم احترام گذاشت و در صحن مجلس نیز بر اساس تصمیم جمعی رای داده شود. در غیر این صورت فراکسیون و اعضای فراکسیون زیر سوال می روند.

این نماینده مردم در مجلس، تاکید کرد: اینکه برخی برخلاف تصمیم جمعی، در صحن مجلس تصمیم بگیرند موجب می شود که بگویند این افراد در مبانی انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف دچار تزلزل و آسیب هستند چه برسد به مسائل مهم کشوری که در مصوبات و بحران‌های بزرگ گرفته می‌شود. برای اینکه ما بتوانیم از فراکسیون انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو در جبهه انقلاب نام ببریم نیاز داریم که اعضا به عهد خود پایبند و متعهد باشند.

ذاکر به انتقاد از تک روی برخی از اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی، گفت: تک روی ها در فراکسیون انقلاب خوب نیست و این افراد باید از فراکسیون خارج شوند. احتمالا این افراد به دلیل منافع شخصی وارد فراکسیون انقلاب اسلامی شده اند. نباید این افراد شخصیت خودشان را در این عرصه ها زیر سوال ببرند. اینکه بر اساس تصمیمات فراکسیون عمل شود یک امتحان است. این امتحان برای نشان دادن انقلابی بودن افراد است.

وی افزود: اگر اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی به تعهدشان عمل نکنند رخنه ای در تصمیمات ایجاد می شود و با افزایش آمار تک روی ها، اصل فراکسیون زیر سوال می رود و مردم هم نسبت به عنوان فراکسیون انقلاب اسلامی بدبین می شوند. بنابراین عنوان فراکسیون زیر سوال می رود.

این نماینده مجلس در پایان تاکید کرد: اینکه چند نفر برخلاف تصمیم فراکسیون عمل کنند و در فراکسیون های دیگر حضور داشته باشند موجب آسیب به وحدت می شود.

انتهای پیام

کد خبر 13394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =