کد خبر 13478
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

سبزی:

اهداف شخصی مانع از اجرای تصمیمات فراکسیون انقلاب توسط برخی از اعضا شده است

اهداف شخصی مانع از اجرای تصمیمات فراکسیون انقلاب توسط برخی از اعضا شده است

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی گفت: اهداف شخصی مانع از اجرای تصمیمات فراکسیون انقلاب توسط برخی از اعضا شده است و برخی در روند کار فراکسیون مانع تراشی می‌کنند.

به گزارش نمایندگان، محمد سبزی نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تقویت انسجام در فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس، گفت: مقام معظم رهبری در سال اول تشکیل مجلس تاکید کردند که برای رسیدن به هیات رئیسه خیلی تلاش نکنید اما حداقل از یک ماه پیش برخی نمایندگان تلاش زیادی می کنند که به آن جایگاه برسند.

وی با اشاره به اینکه اهداف شخصی مانع از اجرای تصمیمات فراکسیون انقلاب توسط برخی از اعضا شده است گفت: وقتی یک فراکسیون با این تعداد شکل می گیرد توقع بر این است که منافع شخصی را بر منافع عمومی ترجیح ندهند ولی عده‌ای به هر قیمتی می‌خواهند در هیات رئیسه مجلس حضور داشته باشند و با وعده وعید به دنبال رسیدن به هدف هستند.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی همچنین تاکید کرد: آنهایی که می‌خواهند به هر قیمتی در هیات رئیسه باشند، در حال بر هم زدن انسجام هستند.

وی ضمن توصیه به اعضای فراکسیون انقلاب، اظهار داشت: اگر کسی برای رضای خدا می خواهد کار کند نباید به فکر این مسایل باشد؛ نباید با یکسری کارهایی که اخلاقی نیست برای رسیدن به هیات رئیسه تلاش کنیم؛ البته ممکن است بعضا احساس کنیم که شخصی برای ریاست مناسب است که به سراغ او می رویم اما اینکه کسی بخواهد به دنبال ریاست به هر قیمتی باشد، کار درستی نیست.

انتهای پیام

کد خبر 13478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =